מרדף משטרתי רכוב ורגלי הבוקר בעקבות גנב רכב

החשוד בן 44, שגנב רכב בעיר שדרות ונסע עמו עד אשדוד. החשוד ניסה להמלט מהמשטרה, אבל השוטרים חסמו את דרכו. אז הוא ניסה להימלט רגלית אך ללא הצלחה. החשוד שנעצר הועבר אל תחנת המשטרה לחקירה.
מרדף משטרתי רכוב ורגלי הבוקר בעקבות גנב רכב
מעצר החשוד. (צילום: דוברות משטרה)

תגובה מהירה של שוטרי משטרת ישראל בשיתוף מוקד האיתור, נעצר חשוד (44) שגנב רכב בעיר שדרות ונסע עמו עד בואכה העיר אשדוד. כשהבין החשוד כי השוטרים חסמו את דרכו, ניסה להימלט רגלית אך ללא הצלחה. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

הבוקר (רביעי) נגנב רכב יוקרתי בעיר שדרות. דיווח שהתקבל במשטרה ממוקד חברת האיתור אודות המקרה תוך עדכון על תנועת הרכב שנגנב על כביש 4 לכיוון צפון, הקפיצו ניידות משטרה ממרבית תחנות המשטרה בגזרת לכיש על מנת לאתר את הרכב ולעצור את החשוד במעשה.

הרכב הגנוב. (צילום: דוברות משטרה)

לאחר שהתברר מיקומו המשוער של הרכב שבתנועה כאמור, פעלו שוטרי הסיור והתנועה מתחנת אשדוד לאתר את כלי הרכב שבכיוונם ועל כן האטו את תנועת כלי הרכב תוך שבשלב מסוים הבחינו ברכב המתקרב לכיוון צומת שדה עוזיהו ומנסה לחמוק לשול הדרך. הנהג החשוד שהבחין בשוטרים פרק מהרכב והחל להימלט רגלית. השוטרים הנחושים לא אמרו נואש ופתחו במרדף רגלי אחריו והוא נעצר תוך מרחק קצר. החשוד שנעצר הועבר אל תחנת המשטרה לחקירה.

"פעילות מהירה תוך שיתוף פעולה בין הכוחות המבצעיים בשטח לבין גורמי סיוע אזרחיים, הביאו לסיכול פגיעה בביטחונו וברכושו של הציבור, ולא פחות חשוב מכך- למעצרו של חשוד שבחר לערער את ביטחון של האזרח הנורמטיבי", נמסר מהמשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך