יובל שפונגין חתם במ.ס אשדוד, גורדנה מועמד, אוחיון המאמן

המגן הימני של קרית-שמונה, המזוהה עם מכבי ת"א, יגיע עד תום העונה עם אפשרות הארכה. הוא יוכל לשחק בשבת (16.00, הי"א), מול חדרה. רועי גורדנה גם הוא בתוכניות של אשדוד לפי פרסומים באמצעי התקשורת. משה אוחיון הוצג באופן רשמי בפני השחקנים כמאמן הקבוצה.
יובל שפונגין חתם במ.ס אשדוד, גורדנה מועמד, אוחיון המאמן
מתחדש. שפונגין (צילום: דוברות מ.ס אשדוד)

מ.ס אשדוד מתחזקת. המגן הימני יובל שפונגין הצטרף לקבוצה. על פי פרסומים גם רועי גורדנה מועמד להצטרף.

שפונגין שיחק העונה בקרית-שמונה, אבל הוא מזוהה כל השנים עם מכבי ת"א ושיחק גם בליגה בקפריסין. הוא יכול לשחק גם כבלם. שפונגין יוכל כבר בשבת לשחק (16.00, הי"א), מול חדרה.

מן המועדון נמסר: "המגן הימני יובל שפונגין מצטרף למ.ס. אשדוד עד לסיום העונה עם אופציה להארכה. שפונגין הגיע לפני זמן קצר למועדון וכבר לוקח חלק באימון הבוקר של הקבוצה".

שם נוסף שעלה על פי פרסומים, הוא רועי גורדנה. גורדנה המשחק כקשר שיחק בבני יהודה, הפועל ת"א, הפועל באר שבע ומכבי פ"ת. העונה הוא הצטרף לקבוצה מהליגה הקרואטית. אם יגיע, בהחלט מדובר גם כאן בחיזוק משמעותי.

בתוך כך נמסר לשחקני הקבוצה באסיפה כי משה אוחיון הוא המאמן הרשמי של הקבוצה. אוחיון יכול לאמן עד חודש מרגע פיטורי יובל נעים, ללא תעודת פרו. אח"כ יימצא פיתרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך