ועדת בניין ערים אישרה את התכנית לפינוי בינוי במתחם פלדות

שנים ארוכות של סבל לדיירי שכונת מרכז פלדות קרובות לסיום, לאחר אישור הוועדה העירונית לקדם את פרויקט הפינוי בינוי באזור כאשר במקום יבנו יותר מאלף שש מאות דירות חדשות, מרכז מסחרי, מבני ציבור ועוד
ועדת בניין ערים אישרה את התכנית לפינוי בינוי במתחם פלדות

ועדת בניין ערים שהתקיימה לפני שעה קלה בעיריית אשדוד אישרה את התכנית לפינוי ובינוי מרכז פלדות הממוקם ברובע ח', שיצא לפועל ע"י חברת ישפה וחברת אוצר השקעות שסיכמו קודם לכן עם הדיירים על יעוד הפרויקט לפינוי בינוי.

סגן ראש העיר שמעון כצנלסון אמר בפתח הועדה כי "אחרי יותר מ-20 שנה בהם הוסטל פלדות שנבנה בשנות השבעים מאסבסט ולא טופל, הגיע הזמן לעשות לו פינוי בינוי. זה הדבר הנכון לטובת תושבי המקום והם יקבלו מענה ראוי למאה ה- 21".

על פי הסיכום עם עיריית אשדוד ולפי מה שאושר בוועדה התוכנית תכלול פינוי בינוי של 308 יחידות דיור במתחם, ובמקומם יבנו 1,690 יח"ד חדשות הכוללות בתוכם 276 יחידות דיור קטנות אשר מתאימות לזוגות צעירים. בחזית הפרויקט יוקם מרכז מסחרי, וכן מבנים ומוסדות ציבור (גני ילדים) ו-100 יחידות לדיור מוגן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך