נעצרה בנס ציונה. הפסד שני העונה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

ביום שישי ייערך המפגש בין השנייה בטבלה הפועל SP אשדוד למוליכה מכבי סרוגו ראשל"צ במסגרת המחזור ה-15 בליגת ווינר, והערב – המוליכה השיגה את ניצחונה ה-14 מול עירוני רחובות – 26:36, אשדוד רשמה את הפסדה השני העונה 30:24 כשהתארחה במפגש הצמרת בנס ציונה.
נעצרה בנס ציונה. הפסד שני העונה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד
הפסידו בנס ציונה

ידעו שזה יקרה, רק לא ידעו מתי. הפסד שני העונה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, בחוץ מול נס ציונה, 24:30. אשדוד למרות ההפסד במקום השני. בשישי היא תארח את ראשל"צ למשחק העונה. ב-5.2 היא תשחק בחצי הגמר מול חולון, שני משחקים, אולי החשובים ביותר שלה העונה.

נס ציונה הוליכה במהלך המחצית הראשונה (7:13 – בדקה ה-20), למרות שאיבדה את דדי פרץ שספג כרטיס אדום. ניבו לוי ושחר לוין היו המוציאים הראשיים לפועל בנס ציונה (8 שערים כ"א), בה בלטו גם שחקני ההגנה והשוער אורן מאירוביץ'. הטייגרים כבר הוליכו במהלך המחצית השנייה ביתרון של 10 שערים, והם נראים מוכנים לקראת חצי גמר גביע המדינה. באשדוד בהחלט צריכים להתעשת לקראת המפגש ביום שישי ולאחריו בגביע המדינה, ולהתמודד עם פציעות של שחקנים מרכזיים (אדיר כהן ושרון שלם). שפטו שלומי בר און ואורן איטין.

כבשו לאשדוד: גאבור – 5, טל הרשקוביץ ויוסי ביטרמן -4 כ"א, בן גוזי וסויסה – 3 כ"א, שי הרשקוביץ – 2, יותם טל, אקסבורד וקלדרון -1 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך