שר האוצר חשף את התכנית שתוזיל את מחירי שכירות הדירות

השר כחלון: "בקדנציה הבאה נגדיל פי שמונה את בניית הדירות להשכרה ארוכת טווח ונגיע ליעד של 65,000 יח"ד, נלחמנו בארבע השנים האחרונות במחירי הדיור והבאנו לירידה החדה ביותר מזה עשור – כי אכפת לנו מהזוגות הצעירים"
בנין בהקמה באשדוד

שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון ושרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא ביטון, יחד עם ח"כ רועי פולקמן ומנכ"ל 'דירה להשכיר' עוזי לוי. סיירו היום בפרויקטים ברחבי הארץ, במסגרת הסיור התייחס השר כחלון לתוכניות העתידיות של מפלגת כולנו בשוק הדיור בקדנציה הבאה ואמר "כך נראה העתיד: פרויקטים לבניה שמיעודים כולם להשכרה רב שנתית במחיר הוגן.

כחלון הוסיף ואמר "בארבע השנים האחרונות טיפלנו בצורה אינטנסיבית בנושא מחירי הדיור, באמצעות מספר צעדים כשהמרכזי שבהם מחיר למשתכן. הגשמנו את חלום הדירה ל-130,000 צעירים, ונכפיל את הכמות הזו בקדנציה הקרובה".

לסיום הוסיף ואמר "הצלחנו. מחירי הדירות רשמו ירידה הסטורית לראשונה מזה עשור. ניהלנו את מלחמתם של הזוגות הצעירים – כי אכפת לנו מהם. הבעלות על דירה היא האפיק המרכזי בשוק הדיור, אבל ציבור גדול בישראל רוצה לשכור דירה במחיר הוגן. בקדנציה הקרובה נשים דגש על ציבור השוכרים – כי אכפת לנו מהם. נגדיל פי שמונה את כמות יחידות הדיור להשכרה לטווח ארוך לעומת מה שנבנה עד היום. יצרנו מלאי תכנוני של 65,000 יח"ד לבניה להשכרה לטווח ארוך ונממש אותם.

"שחררנו את הפקק התכנוני של יחידות דיור לקניה, וכעת נשחרר את הפקק בדיור להשכרה. נבלום את מחירי השכירות ואף נוריד אותם – כפי שעשינו בהצלחה בשוק הדיור לרכישה. נעשה זאת באמצעות תמריצים ליזמים פרטיים, הקצאת קרקעות לפרויקטים להשכרה לטווח ארוך, ושמירה על הזכויות של שוכרים מול בעלים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך