מכבי אשדוד תארח בשני את האלופה

מכבי אשדוד/באר טוביה תנסה להמשיך את המומנטום ממשחקי הבית הקודמים מול מכבי "FOX" ת"א (18:35, SPORT5). קרטר ימשיך להיעדר, גם קיין. לפני המשחק תיערך חתימה על אמנה של קמפיין "גברים חזקים לא מכים".
מכבי אשדוד תארח בשני את האלופה

אחרי שגברה על הנציגה האדומה של העיר תל אביב ביום חמישי, תארח מחר (שני) מכבי אשדוד/באר טוביה את הקבוצה הצהובה של העיר, מכבי "FOX" ת"א, במשחק השלמה מהמחזור ה-12 בליגת ווינר סל (18:35, שידור ישיר בערוץ SPORT5, שופטים: עופר מנהיים, אלעד לייבוביץ', דוד קולנגי). ג'וש קרטר לא נרשם בשורות המארחים, דיאנדרה קיין הפצוע ייעדר אצל האלופה.

מכבי אשדוד עלתה מעל הקו האדום בשבוע שעבר לאחר ניצחון בית 78:81 על הפועל "SP מצר" ת"א. מארק טולפסן היה בשיאו עם 24 נקודות, פול סטול תרם 14 נקודות ו-4 אסיסטים וליס שושי הכריע את המשחק בדקות הסיום עם מספר סלים חשובים.

מכבי ת"א פתחה את השבוע העמוס שלה במוצאי שבת עם ניצחון בית 77:105 על הפועל גלבוע/גליל. אחרי מחצית ראשונה צמודה, הצהובים פתחו מבערים ברבע השלישי וברחו לאורחים מגן נר. ג'רמי פארגו קלע שיא עונתי של 19 נקודות וחמש שלשות, יובל זוסמן וג'וני או'בראיינט קלעו 15 כ"א וטאריק בלאק הוסיף 12 ו-9 ריבאונדים.

לפני המשחק תיערך חתימה על אמנה של קמפיין "גברים חזקים לא מכים" עם אורית אלמוזנינו ובהשתתפות ראש העיר וסגניו : גבי כנפו,סניה כצנלסון ומשה בוטרשוילי סימונה מורלי ויורם אס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך