מינהל רשות המים אישר לקרית גת ולבאר טוביה להזרים מי קולחין לנחל לכיש

עיריית אשדוד, תשלב כוחות עם נציגי הגולשים ושוחרי הים והסביבה במאבק נגד זיהום הנחל וביחד יגישו ערר ביום -יומיים הקרובים בבקשה לעצור את האישור שניתן שעלול לגרום לנזק לנחל ולחופים.
מינהל רשות המים אישר לקרית גת ולבאר טוביה להזרים מי קולחין לנחל לכיש

היום, ראשון, התבשרה עיריית אשדוד כי ביום 24 לינואר התקבלה החלטה ברשות המים- מדינת ישראל – להתיר למועצה אזורית באר טוביה וכן לתאגיד מי גת להזרים מי קולחין לנחל לכיש. האישור ניתן חרף התנגדות נחרצת מצד עיריית אשדוד,איגוד ערים לאיכות סביב אשדוד חבל יבנה .

כזכור לפני כחודש החלה עיריית אשדוד במאבק לעצירת ההזרמה הבלתי חוקית של מועצת באר טוביה ומיד עם תחילת המאבק הפסיקה המועצה את ההזרמה .בהמשך התקיימה הפגנה בהובלת בני הנוער והגולשים מאשדוד מול מועצת באר טוביה.

בעקבות ההחלטה, עיריית אשדוד, החלה בהערכות להגשת ערר אשר יוגש ביומיים הקרובים לבית הדין למים ותבקש לעצור את ההיתר אשר ניתן על ידי המדינה . מעיריית אשדוד נמסר: "נשלב כוחות עם נציגי הגולשים ושוחרי הים והסביבה במאבק נגד זיהום הנחל. על פי נתונים שהתקבלו אצלנו אנו מאמינים ש מועצת חבל יבנה גם תעתור כנגד ההחלטה"..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך