שימו לב: המצלמות הניידות של המשטרה הגיעו לאשדוד

ארבעה עמודים המיועדים להתקנת מצלמות ניידות של משטרת התנועה, הונחו בכניסות והיציאות של העיר אשדוד במטרה להתחקות אחר עברייני התנועה מאשדוד
שימו לב: המצלמות הניידות של המשטרה הגיעו לאשדוד

אגף התנועה של המשטרה הכניס לשרותיו לפני כשנה עשרות מצלמות תנועה "טקטיות" חדשות ברחבי הארץ, שמצלמות וידאו ותמונות ומועברות ממקום למקום ע"י שוטרי תנועה שאחראים עליהם.

המצלמות יתעדו בעיקר עבירות בריונות בכביש המסכנות חיים, כגון שימוש בפלאפון הנייד. שוטרים סמויים יקבלו את התיעוד לטאבלט, וינפיקו דו"חות שישלחו בדואר לנהגים, המצלמות יועברו ממקום למקום בכל פעם.

לאחר שבמשך תקופה ארוכה השתמשה המשטרה במצלמות שברשותה בעיקר באזור ירושלים ובאזור המרכז, החליטו במשטרת התנועה להתרחב לאזור השפלה ולהגיע עד הכניסות של העיר אשדוד, שם הותקנו עמודים כתומים ועליהם יונחו לפחות פעם בשבוע המצלמות.

תמונות שהגיעו ליידנו מעידות על הנכונות של משטרת התנועה למצא גם את עברייני התנועה שנכנסים ויוצאים מהעיר אשדוד, זאת לאחר שעמודי ההתקנה הוצהו בירידה ממחלף הכניסה הדרומי של העיר, לפני ואחרי הרמזור שמוביל לגן יבנה, גם ביציאה הצפונית התקינה המשטרות את העמודים עליהם מונחות המצלמות שמועברות ממקום למקום.

צילום: משטרת התנועה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך