מול בית"ר ושופט. אשדוד הפסידה 4:1 בטדי בתשעה שחקנים

השופט שלומי בן אברהם מיהר להשאיר את מ.ס אשדוד בעשרה שחקנים (הרחיק את יניב בריק) מהדקה ה-29 והוסיף עוד מורחק (סולומון) בתוספת הזמן. אשדוד למרות החיסרון המספרי עמדה מול ירושלים, בטדי. אבל גם מול שופט. זה נגמר בהפסד מאכזב.
מול בית"ר ושופט. אשדוד הפסידה 4:1 בטדי בתשעה שחקנים
הפסד נוסף. (צילום: טל אקוקה)

בית"ר ירושלים בטדי היא משוכה לא פשוטה. קשה לעבור אותה במיוחד שאתה מגיע מהמקום האחרון. עוד יותר קשה שגם השופט משאיר אותך, בשחקן פחות. זה סיפור המשחק. מ.ס אשדוד במשחק טוב נותרה מהדקה ה-29 בעשרה שחקנים, על אדום גבולי מאוד ששלף מהר מידי השופט שלומי בן אברהם, הוא הויסף עוד אדום בתוספת הזמן. זה נגמר עם 4 לבית"ר, 1 ומחמאות לאשדוד ושופט אחד חלש.

דווקא אשדוד פתחה טוב. בדקה ה-11, עבירה על קויטה של איתמר ניצן. פנדל? השופט שולמי בן אברהם החליט שהייתה עבירה הפוכה של קויטה על ניצן. 2 דקות אח"כ כבר אשדוד קופחה ולא היה ספק הפעם. קויטה נשלח לעומק והקוון הניף דגל לנבדל שלא היה ולא נברא. נמנע מאשדוד מצב של שער בטוח. בדקה ה-19 שוב הייתה לאשדוד בהזדמנות והפעם דן ביטון בעט לידיים של איתמר ניתן, שוער ירושלים.

בית"ר ירושלים נכנסה למשחק, בדקה ה-26 פלומן ניסה פעם אחת וג'ראפי עצר. שתי דקות אח"כ פלומן פרץ משמאל לכיוון המרכז ובעט כדור נהדר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 לבית"ר ירושלים.

ג'ראפי סופג את הראשון (צילום: טל אקוקה)

בדקה ה-29, השופט בן אברהם גמר לאשדוד את המשחק. יניב בריק גלש חזק לרגלי קלנטיס, צהוב היה בהחלט מספיק. אבל בן אברהם לא חשב פעמיים, מה שאולי הפוך היה חושב שלוש פעמים והשאיר את אשדוד בשחקן פחות, כשבריק יצא באדום. בית"א, בטדי, לט צריכה את עזרת השופט. אבל הוא עזר.

אשדוד לא ויתרה, דן ביטון ניסה (38). 2 דקות עברו, בניון מסר שמאלה לבוזגלו, שנותר חופשי מדי בתוך הרחבה. הוא הגביה על הראש של וארן, שנגח משישה מטר למרכז השער 0:2. לירושלים. גמור?

לא בטוח. אשדוד עלתה למחצית השנייה בעשרה שחקנים, אבל לא פחות טובה מבית"ר. טעות בהגנת אשדוד. זהבי איבד את הכדור דין דוד המחליף, שמסר לדן ביטון הואחרון בכדור חכם מסובב עשה מזה 1:2.

אשדוד המשיכה לחפש את השוויון שהייתה ראויה לו. העייפות של עשרה שחקנים מול 11 השפיעה כלל שהתקרבנו לסיום המשחק. אשדוד הייתה עסוקה גם בניסיון להשוות וגם לא לספוג את השלישי. אשדוד קרסה מעייפות. יעקב בריהון בכדור (80) מדויק מ-14 מ' פנימה 1:3, ניצל זאת.

דן ביטון כמעט צימק (84) בבעיטה חופשית. בן אברהם הרחיק את סולומון באדום על מגע שעצר את בוזגלו בדרך לשער. בית"ר ניצלה את העובדה ואייבינדר כבש את הרביעי – 1:4.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, סולמון, ברוסיץ', ברדע, קנזביץ' (דודו ביטון, 76), אספה, לינגאנה, דן ביטון, בריק (הורחק 29), יחזקאל (אלקארנאווי, 65), קויטה (דוד, 55).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך