חבריו של איתי (סבביתא) מור לא שוכחים אותו

משפחתו, חבריו ורבים אחרים, ערכו בשישי, בציון שנה להרצחו, ארוע הנצחה לזכרו בחוף הים סמוך לשפך נחל לכיש. ארוע שיהפוך למסורת. בארוע הקריאו מספר שהוכן לזכרו. הבת זוהר: "אבא אתה חסר לי כל כך".
חבריו של איתי (סבביתא) מור לא שוכחים אותו
מעתה בכל שנה. הארוע לזכרו של מור ז"ל.

שנה עברה מאז הרצחו של איתי (סבביתא) מור ז"ל, על ידי שכנו אמיר בסטיקר. משפחתו, חבריו ומכריו של איתי ורבים אחרים, חלקם לא הכירו אותו, לא שכחו את איתי ז"ל והחליטו להתחיל מסורת חדשה להנצחתו, שבה בכל שנה יערך ארוע מיוחד שבו יעלו את פועלו ואת האיש המיוחד ואוהב החיים שהיה.

ביום שישי התאספו כמה מאות של אנשים בחוף הים סמוך לשפך נחל לכיש. הארוע היה ארוע צבעוני, שבו בעיקר רצו להנציח את אהבת החיים שלו, ולכן זה היה ארוע  בדיוק כמו איתי בחייו, מלא בשמחה, אבל הפעם מהול בהרבה עצב על חסרונו.

במהלך הארוע הקריאו מתוך ספר מיוחד של שירים ותמונות שהוכן לזכרו ובו כתבו משפחתו, רעייתו עמית, ילדיו וחבריו. הבת שלו זוהר, הבכורה ריגשה רבים כשבין הייתר כתבה על השנה הקשה בלי אבא שלה : "אבא את כל כך חסר לי".  הכוונה היא להפוך את הארוע למסורת, בכל שנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך