הם בשלהם. עוד ניצחון לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

אשדוד עם ניצחון מספר 12 העונה מ-13 משחקים, הפעם 24:30 על בני הרצליה. אשדוד תפגוש ביום שני את נס ציונה במשחק חוץ ובשישי את מוליכה הטבלה מכבי ראשל"צ בבית, למשחק העונה.
הם בשלהם. עוד ניצחון לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד
ממשיכים לנצח. הפועל אשדוד.

מסע ההצלחות של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נמשך. אשדוד קבוצתו של אולג בוטנקו השיגה את הניצחון ה-12, הפעם על בני הרצליה 20:34. אשדוד גם פתחה פער של 9 נקודות מהשלישית בטבלה, הפועל ראשון לציון.

אולג בוטנקו, כמו במשחק בקרית אונו, חילק את הכוחות כמה שניתן, לאור הפציעות. שילובם של שחקנים צעירים, כמו סויסה, אקסבורד ובן גוזי מוכיחה את עצמה. אשדוד שלטה לכל אורך המשחק, כאשר כבר לאחר 5 דקות במחצית השנייה היה ברור הנצחון האשדודי, השאלה הייתה רק ההפרש. אשדוד תפגוש ביום שני את נס ציונה במשחק חוץ  ובשישי את מוליכה הטבלה מכבי ראשל"צ בבית, למשחק העונה.

מנגד, הרצליה ששוב חסרה את יוסי אפו, התקשתה מאוד. ההגנה של אשדוד, והיכולת המצוינת של השוערים תום שם טוב וטומיסלב סטויקוביץ' עשו את ההבדל. דור קלדרון היה המבקיע המצטיין בשורות אשדוד עם 7 שערים גם נתנאל מלול וישראל ביטרמן בלטו.

הבקיעו לאשדוד: קלדרון  7 גאבור וטל הרשקוביץ 4 כ"א,  יוסי וישראל ביטרמן,.שי הרשקוביץ ונתנאל מלול  כ"א, 3 לו אאסבורד ויותם טל 2 כ"א, סויסה, קושמרו ובןגוזי 1 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך