שגיב יחזקאל אמור לפתוח בהרכב מ.ס אשדוד נגד בית"ר ירושלים

שחקן הרכש מועמד להרכב במוצ"ש (20.30, טדי), במשחק החוץ הקשה. גדי קינדה מורחק. יובל נעים המאמן: "צריכים לבוא מסודרים מאורגנים ולעשות את העבודה שלנו".
שגיב יחזקאל בהרכב
בהרכב. יחזקאל.

קבוצת מועדון ספורט אשדוד תצא במוצ"ש למשחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים (20.30, טדי). מי שיישחק כנראה לראשונה בהרכב הקבוצה הוא שגיב יחזקאל, שחקן הרכש של אשדוד, שהגיע מבני יהודה והצטרף בחמישי. לגבי בן רייכרט לא ברור עדיין מצבו, גדי קינדה מורחק. טום בן זקן המגן שגמר את העונה, עובר טיפולים ואימונים מיוחדים.

יובל נעים, מאמן הקבוצה התייחס למשחק: "באים למשחק אחרי משחק טוב שעשינו מול הפועל ת"א. משחק מאוד קשה מול בית"ר ישורלים, קבוצה עם תקציב שכרגע לא מצדיקה את התמורה. נקווה שנחזור עם תוצאה טובה".

יש לחץ גדול גם בבית"ר וגם באשדוד זה ישפיע?

"מטבע הדברים שקבוצות בתחתית יש המון לחץ וצריך לדעת להתמודד עם זה. אנחנו צריכים לבוא מסודרים מאורגנים ולעשות את העבודה שלנו ולא להסתכל על הקבוצה השנייה".

אתה אומר שצריך לעשות חיזוק בעיקר בהגנה. עשיתם 4 החתמות וכולן לא בהגנה

"נבחרו שחקני הגנה וזה לא הסתדר. נעשה מאמץ גדול לצרף שחקן הגנה ואני מאמין  שזה יקרה בקרוב.  אני  מאוד מרוצה מהשחקנים שצרפנו עד עכשיו ומאמין שאם נחזק את החלק האחורי,יהיה לנו סיכוי טוב להישאר בליגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך