עיריית אשדוד הודיעה: "דוחות לחניה לא מסודרת במרכז המסחרי באזור ו".

9 נהגים קיבלו דוח, על חנייה באלכסון ולא במקביל. עיריית אשדוד: "לביצוע הדוחות קדמו 3 חודשים של הסברה במקום.
עיריית אשדוד הודיעה: "דוחות לחניה לא מסודרת במרכז המסחרי באזור ו".
על חנייה באלכסון. (צילום: דודו חן)

נהגים שהחנו, היום, שישי, מול המרכז המסחרי ברובע ו', גילו כי קיבלו דוח חניה. השינוי שהוחלט על פי העירייה הוא שמי שיחנה בצורה לא מסודרת, באלכסון ולא במקביל לכביש, יקבל דוח.

9 נהגים כאלה קיבלו דוח כזה והופתעו. מהעירייה נמסר כי המדובר בסיכון בני אדם כי הם מחנים בצורה לא מוסדרת, ולכם השינוי, וכי נערכה הכנה של מספר חודשים לשינוי שייאכף. לנהגים המופתעים הוסבר כי זו החלטה שהתקבלה ומעתה והלאה זה יהיה דינם של מי שיחנו לא במקביל.

יצטרך לשלם. (צילום: דודו חן)

"מזה שלושה חודשים שהעירייה מבקשת לעשות סדר בקטע חניה קטן על דרך דב גור, הצמוד למרכז המסחרי. זאת משום שהנהגים מחנים את רכבם באלכסון ולא במקביל לכביש, באופן שמסכן את המשתמשים בדרך. על כן, 9 הדוחות שחולקו הם בגין חנייה באלכסון המסכן את ציבור הקונים המגיע למקום כאמור, תוך חסימת נתיב נסיעה לרכבים אחרים. יתרה מכך, רכבים אלה גורמים גם לחסימת שדה הראייה של הולכי הרגל במעבר החצייה בהם ילדים קטנים. לביצוע הדוחות קדמו 3 חודשים של הסברה במקום. מחודש נובמבר התבצעה פעילות הסברתית אשר כללה מפגש עם ועד הסוחרים וחלוקת התראות על חנייה מסוכנת. זאת ועוד, גם היום עמד פקח במקום והתריע בפני הנהגים להחנות בצמוד למדרכה ולא באלכסון, ולא מיהר לרשום דוחות. אנו מקווים כי פעולות אלה ישפרו את תרבות החניה ואת הסדר במקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך