ממשיכות. עוד ניצחון למכבי בן בנות אשדוד. עוד הצטיינות לאדאמס

אשדוד רושמת עוד ניצחון הפעם על בני יהודה 79:81 וממשיכה את המומנטום. גם דניאל אדאמס ממשיכה את הממונטום שלה, עם 36 נקודות!
ממשיכות. עוד ניצחון למכבי בן בנות אשדוד. עוד הצטיינות לאדאמס
מצטיינת עוד משחק. אדאמס

בני יהודה נותרה עם המחמאות אך ללא ניצחון אחרי שהפסידה בביתה לדניאל אדאמס ולמכבי בן בנות אשדוד 89:71.  להבדיל מהמשחקים האחרונים הצליחה הקבוצה של המאמן אוהד גל להתחבר ולהחזיק מעמד עד לרבע האחרון אך היא לא הצליחה לעצור את דניאל אדאמס שסיימה עם 36 נקודות ו-13 כדורים חוזרים.

ברבע האחרון העלתה שי דורון את האלופה ל-61:70. אדריאנה ריילי ונועה זליבנסקי צימקו ל-72:65 אך הסיומת היתה של אשדוד ושל ויקטוריה ויויאנס, ואליסה בארון .

 

קלעו לבני יהודה: אדריאנה ריילי 18, לורן גודווין ונועה זליבנסקי 16 כ"א, שיילה קופר 10, נועה גנור 6,  נועה שרביט 3, אליסון סילפן 2.

קלעו לאשדוד: דניאל אדאמס 36 (13 ריבאונדים), ויקטוריה ויויאנס 23, צ'לסי הופקינס 13 (7 ריבאונדים, 9 אסיסטים), אליסה בארון 10, שי דורון 7.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך