הצהוב הלא נכון. שבוע אחרי הדרבי מכבי אשדוד ניצחה את הפועל ת"א

במחזור שעבר ניצחה הפועל ת"א את הצהובים מתל אביב. אבל מול הצהובים של מכבי אשדוד/באר טוביה הם הפסידו במשחק שהסתיים ממש עם הבאזר בניצחון 78:81 ל"דולפינים", שעלו מעל הקו האדום וטיפסו למקום העשירי בטבלה.
הצהוב הלא נכון. שבוע אחרי הדרבי מכבי אשדוד ניצחה את הפועל ת"א
טולפסן גבוה מעל כל הפועל ת"א. (צילום: לירון מולדובן)

אם הפועל ת"א חושבת כשהיא רואה צהוב, זה נגמר בניצחון? אז לפחות הפעם היא טעתה. במחזור הקודם הפועל ת"א גברה על מכבי ת"א בדרבי. משחק אחרי היא פגשה את הצהובים של מכבי אשדוד/באר טוביה. הפעם זה לא נגמר כמו בדרבי. אשדוד גברה 78:81 ועלתה מעבר לקום האדום עד למקום העשירי. ניצחון גדול. בשני תגיע תל אביבית אחרת, מכבי ת"א לאשדוד.

מקניל נכנס מהר לעניינים וביחד עם אקון-פרסל העביר את היתרון לאדומים, אבל פמברטון וסטול קלעו מבחוץ והורידו ל-14:13  הרבע נגמר ב-23:19 אחרי 10 דקות. הרבע השני נפתח בבליץ אשדודי, בדרך ליתרון 23:31. גינת צימק ל-35:31 בשלשה. טולפסן החם הגיע ל-16 נקודות וקבע 36:42. מקניל וגינת מנעו מאשדוד לברוח והורידו ל-44:40 בהפסקה

חוגג על הגנת תל אביב. מילוברן. (צילום: לירון מולדובן)

גם הרבע השלישי נפתח עם נקודה של אקון-פרסל מהקו בעקבות טכנית לחובת גרינברג, אבל הדקות הבאות היו של הצהובים.  טולפסן סיים מתפרצת בדאנק מדהים ובהתקפה הבאה הגדיל ל-41:51 . הפועל ת"א שיפרה את ההגנה ומקניל הוריד ל-56:51. מקניל חתם את הרבע בפיגור 62:54. דגלאס פתח את הרבע הרביעי בשלשה פתוחה מהפינה, שולר צלף מהפינה השנייה ומקניל בחטיפה וליי אפ מחק את היתרון, 62:62. שושי הפך בצבע ושלשה של סטול שלחה את פרנקו לפסק זמן בפיגור 77:73.  שושי הוסיף קליעה מחצי מרחק, מקניל צימק במהלך נוסף של סל ופאול אבל החטיא את הבונוס, 81:78. גינת קיבל הזדמנות להשוות אבל שלשה קשה מאוד שלו מצאה רק קרש, 78:81 בסיום קריטי לאשדוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך