שוער בית"ר: "הפסד יוביל אותנו למקום שלא מתאים למועדון הזה"

בית"ר ירושלים תפגוש במוצאי השבת את מ.ס אשדוד (20.30, טדי) למשחק בעל חשיבות גדולה לשני המועדונים. איתמר ניצן שוער ירושלים התייחס במסיבת עיתנואים למשחק.
שוער בית"ר: "הפסד יוביל אותנו למקום שלא מתאים למועדון הזה"
ניצן. (צילום: דוברות בית"ר ירושלים)

מ.ס אשדוד יוצאת במוצאי שבת למשחק חשוב מול יריבתה לתחתית, בית"ר ירושלים. שוער ירושלים, איתמר ניצן התייחס למשחק במסיבת עיתונאים שערכה בית"ר ירושלי, היום רביעי.

בין היתר אמר ניצן: “המשחק הזה הוא פרשת דרכים והפסד יוביל אותנו למקום שלא מתאים למועדון הזה. זה משחק חשוב מאוד. כל משחק יצייר מציאות חדשה עבורנו, אם נחבר ניצחון או שניים נסתכל על דברים בצורה שלנו ואם נפסיד כנ”ל".

ניצן הוסיף: "צריכים להסתכל על המשחק הבא, קלישאתי כמה שזה יישמע, אבל זו הדרך הנכונה. חוסר ההצלחה בטדי? זה אולי יושב לפני משחק, אבל זה נעלם ברגע המשחק. אנחנו מתרכזים ביסודות ומתעסקים רק במה שקשור אלינו, אין לנו פריבילגיה להסתכל על דברים כמו מזל. כל דבר אחר הוא לא רציני”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך