זעזוע בבית החולים אסותא אשדוד: המנכ"ל דודו דגן סיים את תפקידו

מס' ימים לאחר התפטרותו של היו"ר פרופ' שוקי שמר, הגיע תורו של המנכ"ל ד"ר דודו דגן, כאשר על פי הערכה הפיטורין מגיעים בעקבות המצב הכלכלי הקשה של בית החולים
זעזוע בבית החולים אסותא אשדוד: המנכ"ל דודו דגן סיים את תפקידו

זעזוע שני בבית החולים תוך עשרה ימים, לאחר שהיו"ר שוקי שמר עזב את תפקידו, הודיעו הבוקר מבית החולים שגם המנכ"ל סיים את תפקידו, וההנהלה הבכירה כמעט והוחלפה כולה.

כזכור, בחודשים האחרונים נקלע בית החולים למצב כלכלי קשה בעקבות גרעונות גדולים, לאחרונה קיבל בית החולים עשרות מיליוני שקלים ממשרד האוצר כחבל הצלה, אך כנראה שזה לא כל כך הועיל להם, וע"פ בכירים עזיבתם של היו"ר והמנכ"ל באו על רקע המחלוקת הכלכלית הקשה.

מבית החולים נמסר כי "מנכ״ל בית החולים אסותא אשדוד הודיע היום (רביעי) על סיום תפקידו מסיבות אישיות. הדרקטוריון והנהלת ביה״ח מודים לד״ר דודו דגן על פעילותו במהלך עשרת החודשים האחרונים. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך. פרופ׳ חיים ביטרמן ימשיך בתפקידו כמנהל בית החולים אסותא אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך