מאות ליוו את דניאל בדרכו האחרונה: "ילד קטן שלי, אוהב אותך לעד"

מאות הגיעו ללוות את הפעוט דניאל רוזנבלום ז"ל בדרכו האחרונה בבית העלמין באשדוד, אביו ספד לו בדמעות: "אני אוהב אותך יפה שלי"
מאות ליוו את דניאל בדרכו האחרונה: "ילד קטן שלי, אוהב אותך לעד"

אבל גדול ירד על העיר אשדוד כאשר נודע על מותו של הפעוט בן ה-4 דניאל חיים רוזנבלום שנפטר 3 חודשים וחצי לאחר שנפצע בתאונה קשה בטיול משפחתי בתאילנד. היום (שלישי) הגיעו מאות מתושבי אשדוד ללוות את דניאל הקטן בדרכו האחרונה בלוויה קורעת לב. אלכס, אביו של דניאל ספד לו: "ילד קטן שלי, אני אוהב אותך לעד, אתה תמיד תהיה הנכד הראשון והבן הבכור, אני אוהב אותך יפה שלי".

סבתא של דניאל ז"ל, ציפי סיפרה:"לאחר ארבעה חודשים של ציפייה, אמונה ותפילות, אנחנו קוברים היום את הנכד היקר לנו מכל, דניאל חיים. הוא היה ילד מיוחד, ילד שהפיץ אור תמיד, הוא היה אהוב על כולם".

כזכור, ההורים ודניאל לקחו מונית בדרך למלון בתאילנד ושם התרחשה התאונה הקטלנית והרכב התהפך לצד הדרך, דניאל ז"ל נפצע בראשו באורח קשה מאוד ולאחר חודשיים של אשפוז בתאילנד הוא הוטס לארץ להמשך טיפול, עד שהגיעה הבשורה המאה הבוקר.

יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך