טרגדיה: דניאל חיים בן ה- 3 נפטר לאחר פציעה קשה בתאונת דרכים

שלושה וחצי חודשים אחרי התאונה הקשה בבנקוק שבתאילנד, למרות התקווה הגדולה של הוריו שישרוד, דניאל חיים הלך לעולמו כשהוא בן 3 - הלוויה תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין באשדוד
טרגדיה: דניאל חיים בן ה- 3 נפטר לאחר פציעה קשה בתאונת דרכים

טרגדיה קשה ארעה הבוקר למשפחת רוזנבלום מאשדוד עם קבלת הבשורה המרה על פטירתו של הילד דניאל חיים, לאחר שלפני שלושה וחצי חודשים עברה המשפחה תאונה קשה בבנקוק בה נפצע דניאל באורח קשה, והבוקר התקבלה הידיעה על פטירתו כשהוא בן 3 בלבד.

כזכור משפחת רוזנבלום, האם שני האב אלכס והילד בן ה-3 דניאל חיים, נסעו עם ההורים של שני, האחים והאחות שלה, הגיסה והאחיינית. הם תכננו את הטיול לפרטיו. קבעו טיול בן 17 יום במקומות נבחרים בתאילנד.

לאחר כשבוע בקוסמוי, החליטו לעבור לעיירה אחרת מרחק 3 שעות נסיעה מבנגקוק. המשפחה הזמינה שתי מוניות לאחר שנחתה בבנגקוק, בכדי להגיע למלון. במונית אחת נסעו הוריה של האם שני, הבעל אלכס ודניאל חיים. בשנייה יתר בני המשפחה. 20 דקות מהמלון המונית של משפחת רוזנבלום הייתה מעורבת בתאונה עם מכונית אחרת, התהפכה באוויר ונחתה בתעלה בצדי הדרך.

שני שברה את ידה ונפצעה ביד השנייה, הסבתא סבלה משבר באגן, האבא אלכס והסבא יצאו ללא נזק. את הפגיעה הקשה ביותר ספג דניאל הקטן בן ה-3. הוא ספג מכה בראשו עם פגיעה בגולגולת ופתח שנפער בה.

ההלוויה של דניאל חיים ז"ל, תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין באשדוד. המשפחה תשב שבעה בטבריה בביתם של ציפי ומוריס קביסה ברח׳ הנרקיס 26.

יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך