הקו האדום. אשדוד והפועל ת"א מהתחתית סיימו בתיקו 1:1 ועם 2 מורחקים

משחק התחתית בין אשדוד מתחת לקו האדום להפועל ת"א שמעליו, הסתיים בתיקו. תיקו בהרחקות, של דגני מת"א וקינדה מאשדוד וגם בשערים. ניר ברדע בשער 11 דקות לסיום, מנע הפסד לא צודק מאשדוד. אשדוד עדיין אחרונה.
כובשים בשוויון
ברדע כובש את השיוויון (צילום: טוטו פוטו)

בדקה ה-31 זה היה צריך להיות שער לאשדוד. רייכרט מצא את סולמון בכדור מצוין, סולומון השתחרר ומעשרה מטרים לערך בעט כדור שהיה צריך לראות רק רשת, לחוץ. הפועל הזכירה שהיא במשחק בתוספת הזמן עם בעיטה לא טובה של ספורי.

במחצית השנייה קיבלנו מותחן. זה התחיל בדקה ה-59,כשעאבד הכניס כדור טוב לספורי, שמסר למרכז הרחבה, לשם הגיע גנדה שבעט, ג'רפי הצליח רק להדוף פנימה.

אדום מיותר. קינדה. (צילום: טוטו פוטו)

רבע שעה לסיום נשארה הפועל ת"א בעשרה שחקנים עם צהוב שני לדגני. אשדוד ביתרון שחקן. לא להרבה זמן. גדי קינדה הגיע לעימות מיותר עם ספורי שנגמר ביריקה ואדום.

נראה גמור? ממש לא. דווקא בעשרה שחקנים אשדוד כבשה כדור קרן של דן ביטון הגיע לראש של ניר ברדע שהיה חופשי לגמרי בכדי לנגוח חזק לקרקע ולרשת 1:1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך