35 ילדים נכוו בבריכה במלון ליאונרדו

הסיבה: תקלה במכשיר שמווסת את שחרור הכימיקלים אל מי הבריכה

הערב שודרה במהדורת החדשות של ערוץ 10 ידיעה כי 35 ילדים אשר בילו בבריכה במלון ליאונרדו פלאזה שבאשדוד נכוו ונזקקו לטיפול רפואי, בשל חומרי חיטוי במים.

90 משפחות הגיעו בתחילת החודש למלון 'לאונרדו פלאזה' באשדוד להשתלמות מקצועית, אך השילוב של הרצאות וחופשה משפחתית הפך לסיוט כש-35 ילדים שנכנסו למי הבריכה החלו להרגיש צריבות בכל חלקי הגוף.

"הבת שלי נכנסה לבריכה ואז היא התחילה פשוט לצעוק לי שכואב לה ושורף לה בין הרגליים, זה היה נורא", סיפרה לחדשות 10 אורית ויינברג. ככל שעלה מספר המתלוננים, הבינו ההורים שמשהו במים לא כשורה.

לאחר שהבריכה נסגרה והאירוע נחקר, הוצע להורי הנפגעים פיצוי. חופשה בת יומיים באחד ממלונות הרשת. ההורים התלוננו כי הדרך לקביעת חופשת הפיצוי הפכה גם היא לסיוט: "היה אפשר להזמין את החופשה רק שבוע מראש ודרך אשת קשר אחת שפשוט לא עונה לטלפון", מספרת אחת האימהות.

תגובת לאונרדו פלאזה: "המלון מפעיל בבריכה ציוד חדש ומתקדם שתקינותו נבדקת בכל יום על פי הנהלים הנדרשים ממשרד הבריאות. לדאבוננו תקלה לא צפויה שאירעה במיכשור במהלך הפעלתו גרמה לשחרור יתר של חומרי חיטוי. המלון סגר מיד את הבריכה ודאג לרופא. התקלה תוקנה תחת פיקוח של חברה מקצועית והמלון חזר לפעילות רגילה. המלון ליווה את האורחים, דאג לשלומם וגם הציע להם פיצוי".

 

צילום: רשת מלונות פתאל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך