במהלך השבת פריצה אל כ-40 רכבים באזור ז'

על פי המשטרה נפתחה חקירה. הפריצה כללה ניפוץ חלונות של הרכבים. המשטרה הגיעה אל אזור ז' מיד עם היוודע הדבר. הרבנים דורשים כי פקחי העירייה שאינם יהודים האוכפים את חוק העזר העירוני של השבת, יתגברו את סיורי הביטחון באזור.
במהלך השבת פריצה אל כ-40 רכבים באזור ז'
אחד הרכבים שנפרצו (צילום: דוברות המשטרה)

הלם ותדהמה ברובע ז' באשדוד כ-40 כלי רכב נפרצו בשבת ככל הנראה על ידי נערים המוכרים היטב למשטרה ולרווחה. הרבנים דורשים כי פקחי העירייה שאינם יהודים האוכפים את חוק העזר העירוני של השבת, יתגברו את סיורי הביטחון באזור.

על פי המשטרה הרי שחלונות הרכבים נופצו והדבר חזר על עצמו בכל הרכבים. המשטרה, שהגיעה אל הרובע מיד עם היוודע הדבר. גורם במשטרה אמר כי ייתכן שמדובר גם בוונזדליזם. המשטרה פתחה בחקירה וכמו שזה נראה ייתכן כי בקרוב כבר ייערכו מעצרים.

וונדליזם באזור ו'. (צילום: דוברות המשטרה)

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תפעל בכל הכלים שברשותה על מנת לאתר את אלו המסבים נזק לרכושו של האזרח ופוגעים בביטחון הציבור. הערב, מיד עם צאת השבת, החלו מתקבלים דיווחים אודות גרימת נזק לעשרות כלי רכב ברובע ז׳ בעיר אשדוד. שוטרי משטרת ישראל שהגיעו למקום החלו בבדיקת האירועים מהם מסתמן כי נופצו כ-40 חלונות של כלי רכב במספר רחובות סמוכים זה לזה ברובע ז׳. פרט לאיסוף תלונות מבעלי כלי רכב אלו, החלו במשטרה בחקירה מעמיקה תוך איסוף ראיות לאיתור זהות האחראים למעשים אלו ובשלב זה טרם נעצרו חשודים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך