שלטי חוצות "לא צנועים" שכוסו במדבקות באשדוד הצליחו להכעיס את הפוליטיקאים

חבר המועצה אלי נכט וחבר הכנסת רוברט אילטוב מישראל ביתנו היו הראשונים שהוציאו תגובות נזעמות בעקבות המדבקה שהודבקה על שלט חוצות בעיר
שלטי חוצות "לא צנועים" שכוסו במדבקות באשדוד הצליחו להכעיס את הפוליטיקאים

תופעה מכוערת שמוכרת ברחבי הארץ הגיעה בימים האחרונים גם לעיר אשדוד, זאת לאחר דיווחים רבים של תושבי העיר הנתקלים בשלטי חוצות בהם מתנוססת דמותה של של אישה בפרסומת, אשר כוסו באמצעות מדבקות, בטענה לאי צניעות, דבר כזה קרה גם בערב שבת באזור מרכזי בעיר אשדוד, והצליח להרגיז מס' פוליטיקאים.

אלי נכט חבר מועצת העיר הגיב לדברים וכתב ״אני לא חושב שבשנת 2019, אנחנו עדיין צריכים לצנזר מודעות בהן מופיעות נשים או לדרוש מהן לשבת במושבים האחוריים של האוטובוס. במקום להיכנע לסטנדרטים חשוכים ומפלים, אנו חייבים לפעול נמרצות לחינוך שיויוני של כל המגזרים בישראל״.

ח״כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו), הגיב על השחתת שלט הפרסומת באשדוד, בו הוסתרה דמותה של אשה, שלט אשר ממוקם בכביש הראשי בעיר. ״ההקצנה והכפייה הדתית באשדוד מחריפה מיום ליום. בהתחלה היו אלה ״רק״ מרכולים שכונתיים שקיבלו התראות בשבת, התראות שמהר מאוד המשיכו לקנסות שקיבלו עסקים במרכז ה״ביג פאשן״. לאחר מכן מתקנים נסגרו ב״פארק-ים״ בעיר.

והיום אנו עדים לשיא: שלטים בלב העיר מושחתים ומוסתרים רק משום שהיו בהם דמות של אשה. אשדוד היא רק דוגמא לתופעה שהולכת ומתרחבת בכל רחבי הארץ. כשהממשלה בראשות הליכוד מעבירה את חוק המרכולים, בורחת פעם אחר פעם מהצבעה על חוק הגיוס ומפילה את החוק נגד השחתת שלטים על רקע מגדרי של ישראל ביתנו, לא פלא שהמדיניות מחלחלת אל השטח וזו התוצאה המבזה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך