ה-11 של הפועל אשדוד

בניצחון חוץ דחוק 26:27 על קרית-אונו, בפתיחת הסיבוב השני בליגת העל בכדוריד, השיגה הפועל אשדוד את ניצחונה ה-11 העונה.
ה-11 של הפועל אשדוד
ניצחון 11

הפועל אשדוד האורחת רצתה להמשיך את הסיבוב הראשון הנהדר, שבו סיימה שנייה עם מאזן 1:10 ניצחונות-הפסד, וההעפלה לחצי גמר גביע המדינה. המארחת לעומתה ביצעה שינויים לקראת קרבות ההישרדות שצפויים לה, וצירפה את המקשרים הסרבים מילוש לואניצ'יץ' ודאבור לאקוביץ'.

יכולת טובה של שוערה הצעיר של אונו, רון מדינה, לצד תרומה של הזרים לואניצ'יץ' ומרקו פאדזיץ' בהתקפה, העמידו את קרית אונו במצב של שיוויון 24:24 כחמש דקות לסיום.

כאן נכנס למשחק איתי סויסה הצעיר שניהל את משחק ההתקפה כבש שער, סחט פנדל והרחקה לשתי דקות לשחקן קריית אונו . ההתלהבות אחזה ביתר שחקני הקבוצה שביצעו מהפך בתוצאה וניצחו בסיום 27-26.

אשדוד ממשיכה לשמור על מקומה השני בטבלה ואף הגדילה את הפער מהשלישית בטבלה הפועל ראשון לציון ל-7 נקודות. אשדוד חסרה במשחק את אדיר כהן ושרון שלם הפצועים שפטו מורן כחלון ונעם בן ארויה.

כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ 8 שערים, מתוכם ארבעה פנדלים, גאבור לנגהאנס ושי הרשקוביץ 4.אסף בן גוזי, ישראל ביטרמן דור קלדרון 3.איתי סויסה ויוסי ביטרמן 1 .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך