פול סטול בחמישיית המחזור

סוף סוף שחקן של מכבי אשדוד/באר טוביה בחמישייה. אשדוד ניצחה את בני הרצליה בליגה וסטול עם 4 עבירות כבר ברבע השלישי, היה הבולט.
פול סטול בחמישיית המחזור

הגיע הזמן.יש שחקן של מכבי אשדוד/באר טוביה בחמישיית המחזור. אחרי זמן רב שזה לא קרה, פול סטול בחמישייה. אשדוד גברה על בני הרצליה 73:94 וסטול היה ללא ספק הבולט שבין שחקני הקבוצה.

פול סטול ששיחק 39 דקות למרות בעיית עבירות מוקדמת, 4 עבירות כבר ברבע השלישי,  וסיים עם 24 נקודות (6-11 לשלוש), 10 אסיסטים ו-5 חטיפות בניצחון הבית הראשון של מכבי אשדוד/באר טוביה העונה מול בני "רב-בריח" הרצליה;

עוד בחמישייה המחזור ה-14: טיישון תומאס שרשם 14 נקודות, 12 ריבאונדים ומדד 28 בניצחון הפועל "בנק יהב" ירושלים על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה; ריצ'רד האואל שסייע להפועל "SP מצר" ת"א לקטוע רצף הפסדים עם 19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים נגד הפועל גלבוע/גליל; ואיתי שגב שהשווה שיא קריירה עם 15 נקודות, 9 ריבאונדים ומדד 26 בניצחון של מכבי ראשל"צ על עירוני נהריה. מצטיין המחזור היה קורי וולדן הגארד של הפועל "יונט" חולון קלע שיא אישי של 32 נק' וזכה בתואר בפעם השנייה ברצף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך