רגע לפני הבחירות: שרלי אלפסי יו"ר סניף הליכוד באשדוד בדרך להדחה

חילופי האשמות קשים התרחשו לאחרונה בין בכירי הסניף האשדודי, כאשר אחד מבכירי הסניף הודיע "נכנס את הסניף אחרי הפריימריז ושרלי אלפסי יודח מתפקידו"
רגע לפני הבחירות: שרלי אלפסי יו"ר סניף הליכוד באשדוד בדרך להדחה

מהומה התרחשה לאחרונה בסניף הליכוד בעיר אשדוד, בעקבות חילופי האשמות קשים בין בכירי הסניף, תחילה היה זה שרלי אלפסי יו"ר הסניף שכתב מילים קשות למ"מ ראש העיר גבי כנפו שנחשב לאחד הכוחות החזקים בליכוד, ובעל השפעה על קולות רבים בקרב חברי המפלגה.

אך מתברר שזו לא הפעם הראשונה בה אלפסי תוקף את כנפו ואת ראש העיר, וע"פ בכירים במפלגה הוא מרבה לעשות זאת בעיקר במחשכים. לאחרונה אף החליט לחלוק על החלטת הרוב בסניף ולתמוך במועמד שאינו מוסכם בבחירות הפנימיות של המפלגה לאזור השפלה.

אשר נהון מבכירי הסניף המקומי ואחד מאנשי הליכוד הבכירים בעיר שהצליח להיות חלק מהיישג המרשים בבחירות הקודמות לכנסת מאשים את שרלי אלפסי וטוען "אתה מתנהג בחוסר אחריות, אתה יורה לכל הכיוונים ואין לך כוח לגייס אפילו את הילדים שלך להצבעה".

אשר נהון המשיך לתקוף את אלפסי וכתב בדף הפייסבוק של המפלגה "הגיע הזמן לרענן את השורות בסניף, אתה לא תישאר בתפקידך- מיד לאחר הפריימריז אנחנו נכנס את כל חברי הסניף ונפעל להדחתך".

בשעות האחרונות מתברר כי לא רק נהון חושב כך, אלא רוב בכירי הסניף המקומי, וע"פ בכיר מקומי מיד לאחר הפריימריז הם צפויים לנסות ולהדיח את אלפסי ולקבוע בחירות חדשות בסניף האשדודי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך