נזקי מזג האוויר כבר כאן. עץ נפל על רכב באזור ו' – צפו

מזג האוויר הסוער גרם הערב לנזקים, בינהם גזע עץ שנפל על רכב באזור ו'. כבר כמה שעות שיורד גשם, רוחות במהירות 47 קמ"ש וטמפרטורות נמוכות שיגיעו עד 9 מעלות.
נזקי מזג האוויר כבר כאן. עץ נפל על רכב באזור ו' - צפו
צילומים: דודו חן

מזג האוויר סוער באשדוד. טמפרטורות נמוכות שייגעו עד 9 מעלות ואולי נמוך מכך, רוחות של 47 קמ"ש וגשם בלתי פוסק. מזג האוויר גורם לנזקים. אחד הבולטים שבהם הוא נפילת גזע עץ על מכונית באזור ו'.

המשטרה העבירה בלי קשר למקרה הודעה מוקדם יותר היום:  "משטרת ישראל נערכת לתת מענה ביחד עם כלל גופי החירום וההצלה לכל תרחיש שיגרם כתוצאה ממזג האוויר הסוער, בדגש על מניעת פגיעות בנפש, הצלת חיי אדם, חילוץ לכודים, מתן מידע שוטף לציבור, הכוונה וחסימה של צירי תנועה בהם קיימת סכנת החלקה ממשית.

אנו, קוראים לציבור הנהגים להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה במזג האוויר הסוער. מומלץ לוותר על נסיעות שאינן הכרחיות או טיולים בנחלים ואזורים שעלולים להיות מוצפים נוכח מזג האוויר הסוער. כמו כן יש לנהוג במשנה זהירות בקרבת מאגרי מים בהם קיימת סכנת נפילה, היסחפות וטביעה.

אין להתקרב למפגעים שנוצרים כתוצאה ממזג האוויר הסוער, ובכל מקרה לדווח לרשויות על אודות כל מפגע שעלול להוות סכנה לציבור ולמשתמשי הדרך בפרט.

זכרו: שמירה על כללי הבטיחות ונהיגה נכונה יכולים להציל חיים – אנא סעו בזהירות והימנעו מנסיעה שלא לצורך במזג האוויר הסוער! בכל מצב חירום בדרכים ובכלל – יש להתקשר בהקדם למוקד 100 של משטרת ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך