בעקבות מזג האוויר הסוער המשטרה בהודעה מיוחדת לציבור

בעקבות הסופה, משטרת ישראל מנחה את הציבור: "לאור אירועי העבר ניתן לצפות כי מזג האוויר הסוער יגרור חסימות צירים והצפות ברחבי הארץ"
בעקבות מזג האוויר הסוער המשטרה בהודעה מיוחדת לציבור
קרדיט: דוברות משטרת ישראל

בעקבות מזג האויר הסוער שהחל לפקוד אותנו משעות הצהריים המוקדמות, משטרת ישראל נערכת ומציגה המלצות לציבור:

"בהתאם לתחזיות מזג האוויר, החלה לשרור באזורנו מערכת חורפית, הכוללת מזג אוויר סוער המלווה בגשמים, רוחות עזות וסופות חול. מערכה זו צפויה להימשך עד ליום ה' (17.01.2019).

משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים למתן שירות מיטבי לציבור, בפרט בכבישי הארץ ובצירים הראשיים, במטרה לשמור על חייהם וביטחונם של כלל אזרחי מדינת ישראל.

משטרת ישראל תפרסם כל העת מידע בגין חסימות כבישים ושיבושי תנועה בעקבות מזג האוויר. מומלץ לציבור להיות קשובים לאמצעי התקשורת ולהישמע להנחיות השוטרים.

כמו כן, ניתן לקבל מידע אודות שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו 110.

לאור אירועי העבר ניתן לצפות כי מזג האוויר הסוער יגרור חסימות צירים והצפות ברחבי הארץ. הערכות המשטרה כוללת תאום מול כלל גופי החירום וההצלה והכנת כוחות שיגיעו למוקדים בהם יידרש טיפול מידי כתוצאה ממפגעי מזג האוויר וזאת בכדי למנוע מפגעי בטיחות ופגיעה בשלומם של כלל משתמשי הדרך".

כמו כן, המשטרה הוסיפה על המצב ועל היערכות המשטרה עקב מזג האויר הסוער: "משטרת ישראל נערכת לתת מענה ביחד עם כלל גופי החירום וההצלה לכל תרחיש שיגרם כתוצאה ממזג האוויר הסוער, בדגש על מניעת פגיעות בנפש, הצלת חיי אדם, חילוץ לכודים, מתן מידע שוטף לציבור, הכוונה וחסימה של צירי תנועה בהם קיימת סכנת החלקה ממשית.

אנו, קוראים לציבור הנהגים להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה במזג האוויר הסוער. מומלץ לוותר על נסיעות שאינן הכרחיות או טיולים בנחלים ואזורים שעלולים להיות מוצפים נוכח מזג האוויר הסוער. כמו כן יש לנהוג במשנה זהירות בקרבת מאגרי מים בהם קיימת סכנת נפילה, היסחפות וטביעה.

אין להתקרב למפגעים שנוצרים כתוצאה ממזג האוויר הסוער, ובכל מקרה לדווח לרשויות על אודות כל מפגע שעלול להוות סכנה לציבור ולמשתמשי הדרך בפרט.

זכרו: שמירה על כללי הבטיחות ונהיגה נכונה יכולים להציל חיים – אנא סעו בזהירות והימנעו מנסיעה שלא לצורך במזג האוויר הסוער! בכל מצב חירום בדרכים ובכלל – יש להתקשר בהקדם למוקד 100 של משטרת ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך