הבלם לינדזי רוז שכמעט ועבר לבית"ר ירושלים מועמד למ.ס אשדוד

השחקן בן ה-26, ממאוריציוס, משחק בקבוצת לוריין מהליגה השנייה בצרפת. אם יגיע זה יהיה לחתום. בעונה שעברה כבר סיכם בבית"ר ירושלים וקבוצתו טירפדה ברגע האחרון את ההעברה.יניב בריק חתם רשמית.

הבלם לינדזי רוז, עשוי להגיע למ.ס אשדוד והוא מועמד להצטרף אליה.

המדובר בבלם בן 26, המשחק בליגה הצרפתית השנייה בקבוצה לוריין. רוז נחשב לבלם מצוין ולו גם הופעות בנבחרות צרפת הצעירות כולל עד גיל 21 והנבחרת הבוגרת של מאוריציוס. אם אכן יגיע, הוא לא יגיע על מנת להיבחן אלא על מנת לחתום.

המעניין עם רוז הוא שהוא כבר היה בדרך בעונה שעברה לבית"ר ירושלים ואף הגיע איתה להבנות, אבל ברגע האחרון קבוצתו, לוריין חזרה בה מההסכמות והוא לא הגיע לקבוצה. מדובר בבלם המתנשא לגובה של 1.84.

הצטרף. יניב בריק.

רוז  שיחק בנבחרות צרפת הצעירות בהן רשם 28 הופעות וכבש צמד שערים. בשנת 2013  זומן הבלם לנבחרת צרפת עד גיל 21, בה כבש שער ב-4 הופעות. באוקטובר 2017 זומן לראשונה לסגל נבחרת מאוריציוס.

השאלת הקשר יניב בריק הושלמה והוא חתם על חוזהו בשורות המועדון עד לסיום העונה.לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "הגעתי לקבוצה טובה שנקלעה לתקופה פחות טובה. אני יודע מה מונח על הכף ומשוכנע שנעשה הכל כדי להשיג את המטרה ולהשאיר את הקבוצה בליגה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך