טום בן זקן גמר את העונה

קפטן מ.ס אשדוד נפצע במשחק מול עפולה ונטש אותו במהלכו. היום, רביעי התגלה אצלו קרע ברצועה הצולבת והוא לא יחזור למגרשים העונה. מכת פציעות בקבוצה. בקבוצה מחכים להתפתחות בעניינו של שיר צדק. בלם ששיחק בצרפת אמור להגיע לחתום.
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

מכה קשה למ.ס אשדוד. טום בן זקן, קפטן מועדון ספורט אשדוד גמר את העונה.

בן זקן נפצע במהלך המשחק מול עפולה בגביע המדינה, בשלישי. הוא סובב את הברך ונטש את המגרש. היום, רביעי, הוא עבר בדיקה שגילתה שאכן מדובר בקרע ברצועה הצולבת ובמילים אחרות מדובר בזמן החלמה של 6-9 חודשים והוא לא יחזור כבר העונה לשחק.

מ.ס אשדוד מנסה לצרף את שיר צדק הבלם. בקבוצה עוקבים אחרי ההתפחיות עם השחקן שעוזב את באר שבע וכמו שזה נראה גם נערכו גישושים ואולי אף שיחות. בצוות המקצועי ישמחו לראות את צדק כבר ביום שני מול הפועל ת"א. מנגד נראה כי ערן לוי כבר לא יגיע לאשדוד.

מי שיחזור לאחר פציעה לשחק הוא בן רייכרט, לקבוצה שהוא מזוהה איתה, הפועל ת"א. אבל אשדוד עדיין סובלת ממכת פציעות, חן עזריאל, תום מונד, בנצי מושל פצועים, דן ביטון וגדי קינדה הרגישו כאבים לאחר המשחק מול עפולה, רומן הבראן בספק רב גם הוא בגלל פציעה לאחר המשחק ועתה גם בן זקן.

מי שאמור להגיע בימים הקרובים, על מנת לחזק את הקבוצה הוא בלם שמשחק בצרפת בליגה השנייה כמו שזה נראה הוא יגיע לחתום ולא להיבחן. יניב בריק כבר סיכם את תנאיו ויישחק מול הפועל ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך