עפולה הדיחה את מ.ס אשדוד משמינית הגמר

הקבוצה הממוקמת שביעית בליגת הלאומית גברה 1:3 על אשדוד. עתה נותר לאשדוד להאבק בליגה נגד הירידה. חשש לפגיעה במניסקוס לקפטן בן זקן.

כולם אוהבים סינדרלות בגביע. אבל אף אחד לא רוצה שזה יהיה על חשבונו. הפועל עפולה מהמקום השביעי בליגה הלאומית הדיחה את מ.ס אשדוד האחרונה בליגת העל בשמינית גמר גביע המדינה ותעלה על חשובנה לרבע הגמר.

כבר אחרי 13 דקות הצליחה עפולה לכבוש משער של נתנאל גולדמן. עפולה הצליחה להכפיל את היתרון (38) בזכות נגיחה מדויקת של דני גרופר לאחר כדור קרן. יובל נעים הכניס את דין דוד למגרש, והאחרון צימק בדקה ה-42.

במחצית השנייה הייתה הזדמנות טובה של איסמאעילה לינגאנה אבל הוא החמיץ את ההזדמנות להשוות. עפולה יצאה למתפרצת שהסתיים בשער של  דור כוכב סגר את הסיפור.

אם זה לא מספיק, הקפטן טום בן זקן, סובב את הברך במהלך המשחק ונאלץ לנטוש. החשש הוא שהמינסקוקס נפגע ויש בו קרע. ברביעי ידעו מה מצבו לאחר בדיקה רפואית. ייתכן מאוד שמול הפועל ת"א בשני, הוא לא יוכל לשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך