הפגנה מול בניין מועצת באר טוביה – "הפסיקו לזהם את נחל לכיש"

כ-200 תושבים קראו לראש מועצת באר טוביה, יעקב אביב להפסיק את הזרמת מי השפכים ממאגר תימורים. הם אף הגישו אקווריום עם דגי זהב לראש המועצה יעקב אביבי ובו היה כתוב : "תסתכל לנו בעיניים לפני שאתה מזרים" - צפו
הפגנה מול בניין מועצת באר טוביה - "הפסיקו לזהם את נחל לכיש"

כ-200 מתושבי העיר אשדוד הגיעו היום, שלישי, אל מול בניין המועצה מקומית באר טוביה ומחו נגד זיהום נחל לכיש על ידי הזרמת מי שפכים  ממאגר "תימורים" שבתחום מועצת באר טוביה.

עיריית אשדוד , מחלקת הנוער, מועצת התלמידים והנוער העירונית באשדוד, חניכי תנועות וארגוני הנוער, העמותה לקידום הגלישה באשדוד, ותושבי העיר, יצאו היום, שלישי למחאות כנגד מועצת באר טוביה על הנזק הרב שנגרם בעקבות ההזרמה הבלתי חוקית של מי קולחין לנחל לכיש.

מול בניים המועצה המקומית.

מועצת התלמידים והנוער החליטה להצטרף למאבק בזיהום מי נחל לכיש וכנגד הפגיעה באיכות הסביבה הנגרמת עקב כך. מחלקת הנוער, המהווה בית למועצה ולכל תנועות וארגוני הנוער באשדוד, ומועצת התלמידים והנוער העירונית, קוראות לכל בני ובנות הנוער להגיע ולתמוך במטרה חשובה זו, ולקחת חלק באזרחות פעילה.

מגישים לראש המועצה את האקווריום

במהלך ההפגנה קראו המפגינים "להפסיק לזהם את הנחל", וגם – "לא ניתן את הנחל לזהם". הם אף הגישו אקווריום עם דגי זהב לראש המועצה יעקב אביבי ובו היה כתוב : "תסתכל לנו בעיניים לפני שאתה מזרים". וועדה של המשרד לאיכות הסביבה, צריכה לקבל החלטה על בקשתן של באר טוביה, קרית-גת וקריית מלאכי להזרים מי שפכים לנחל לכיש באישורה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך