דואגים לעתיד: בשורה אדירה לאלפי חיילים משוחררים

שר האוצר משה כחלון והרמטכ"ל היוצא גדי איזנקוט הודיעו על הרחבת התוכנית "ממדים ללימודים" לעוד עשרות אלפי חיילי וקציני צה"ל
חיילים משוחררים? בקרוב יגיע לכם מענק כפול
צילום: דובר צה''ל

שר האוצר משה כחלון והרמטכ"ל היוצא גדי אייזנקוט סיכמו אמש על הרחבת התוכנית "ממדים ללימודים", שמשמעותה היא הכללתם של תומכי הלחימה בצה"ל וקצינים בתפקידים עורפיים שיזכו בהשתתפות במימון תואר אקדמי או רכישת מקצוע, זאת לאחר שעד היום רק לוחמים קיבלו השתתפות בלימודים.

על פי הפרסום של צה"ל, התוכנית מיועדת למשרתים שהתגייסו החל מחודש יולי של שנת 2016 והזכאות לתכנית ממדים ללימודים מפורטת באתר של צה"ל. בנוסף פרסמו בצה"ל כי שווי המלגה של הלוחמים יזכה להעלאה משמעותית בלימודים לתואר הראשון.

התכנית כוללת היום כ- 5,000 לוחמים לומדים, ועל פי הערכות כעת, בעקבות השינוי, צפויים להצטרף לתכנית עוד 42,000 חיילים משוחררים וזאת רק עד שנת 2023.

עשרות אלפי חיילים משוחררים תומכי לחימה וקצינים עורפיים יזכו במלגה בקרוב מאוד כך על פי האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, תקציב התוכנית עד הגעת היעד בשנת 2023 עומד על מיליארד וחצי שקלים ל- 7 שנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך