כאן 11: סייעות בגן חינוך מיוחד באשדוד השפילו ילד בן 7

הילד סירב ללכת לגן בטענה כי צועקים עליו. האמא הקליטה את הדברים ושמעה איך בנה מושפל. עיריית אשדוד: "רואים בחומרה". משרד החינוך: "נדרוש לפעול ללא פשרות".
כאן 11: סייעות בגן חינוך מיוחד באשדוד השפילו ילד בן 7
למצולמים אין קשר לכתבה.

אמש, בחדשות הערב בכאן 11, נחשפה התעללות של ילד בן 7 שלומד בגן חינוך מיוחד באשדוד על יד שתי סייעות. הסייעות נשמעו בהקלטה של משפילות ומאיימות ואפילו צוחקות על הילד, שבכה בעקבות האיומים שלהן שלא ייצא להפסקה.

על פי חדשות כאן 11,מי שחשפה את הסיפור היא אימו של הילד שלא רצה ללכת לגן. הילד התלונן גם בפניה וגם בפני נהג ההסעות כי צועקים עליו והוא חושש ללכת. האם החליטה להקליט את הדברים בסתר ואז שמעה אתמה שעובר בנה. היא הודיעה כי יש בכוונתה להגיש תלונה במשטרה.

תגובת עיריית אשדוד : "עיריית אשדוד רואה בחומרה כל מקרה של חשד לכאורה של פגיעה בילדי העיר, ותפעל בחומרה ובכפוף לעדויות ולהוראות החוק".

ממשרד החינוך נמסר: "השתלשלות האירועים נבדקת ביסודיות מול כל הגורמים. ככל שיימצא אמת בדברים, הרי שנדרוש מהעירייה  לפעול ללא פשרות".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך