החשש הוסר אין לשושי שבר

שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה נפצע ברגלו במשחק הניצחון על בני הרצליה והיה חשש לשבר. ג'וש קרטר סובל ממתיחה. רוזפלט יידע עד סוף השבוע את מצבו הרפואי.
שושי
יישחק? שושי

הניצחון על בני הרצליה אתמול, ראשון, הוריד הרבה לחץ מעל קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה. באשדוד חיכו זמן רב לניצחון, בוודאי בבית.

עוד לחץ שהוסר הוא החשש כי ליס שושי, מהזרים הטובים יותר בקבוצה, סובל משבר. שושי נפגע באצבעות כף רגלו, לאחר ששחקן הרצליה דרך עליו בחוזקה. הוא נטש את המשחק, עבר הבוקר צילום וכנראה שאין לו שבר, אלא רק חבלה. הוא ינוח ויוכל כנראה לשחק מול מכבי ראשל"צ ביום שני, בחוץ.

רוזפלט. עד סוף השבוע יידעו מה איתו.

לגבי הזר החדש ג'וש קרטר, הרי שהוא סובל ממתיחה. הוא חזר לתאמן לאחר חודשים שלא שיחק ולכן האינטנסיביות פגעה בו. בכל מקרה הוא לא היה עדיין בתכנון לשחק,  עד שיגיע לכושר משחק.

קפטן הקבוצה אייזיק רוזפלט אמור לדעת עד סוף השבוע את מצבו הבריאותי. כפי שפורסם "באשדוד אונליין", הרי שיש חשש למצב של פגיעה בכליות של השחקן ואם האבחון יתאמת, הוא עלול לסיים את הקריריה. אבל השחקן עצמו אמר כי יקבל בכל מקרה חוות דעת שנייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך