צעיר מאשדוד נתפס כשהוא נוסע במהירות של 136 קמ"ש

רכבו נקלט באמצעות מד המהירות בשדרות בני-ברית במהירות של 136 קמ"ש בקטע כביש בו המהירות המותרת היא 70 קמ"ש. הוא קיבל זימון לדין לבית המשפט ורישיונו נפסל למשך 30 ימים.
צעיר מאשדוד נתפס כשהוא נוסע במהירות של 136 קמ"ש
רשיונו נפסל ל-30 יום והוא זומן לבית המשפט. המד מורה על המהירות.

צעיר בשנות העשרים לחייו מאשדוד, נתפס הבוקר על ידי שוטרי התנועה כשהוא נוהג במהירות כמעט כפולה מהמותר- 136 קמ"ש במקום 70 המותרים בקטע כביש זה בעיר. כנגדו נרשמה הזמנה לדין לבית המשפט ורישיונו נפסל על ידי קצין משטרה למשך 30 ימים.

במהלך פעילות אכיפת תנועה כנגד עבירות תנועה חמורות המסכנות את ציבור משתמשי הדרך בעיר אשדוד, נקלט רכב באמצעות מד המהירות (ממל"ז) אותו הפעיל שוטר התנועה בשדרות בני-ברית במהירות של 136 קמ"ש!, בקטע כביש בו המהירות המותרת היא 70 קמ"ש. השוטר עצר את הרכב הנמדד בו נהג הצעיר וכנגדו נרשמה הזמנה לדין ובהמשך הבוקר אף נערך לו שימוע בפני קצין משטרה שהורה על פסילת רישיון הנהיגה של הנהג למשך 30 יום בשל חומרת העבירה והסיכון הרב הטמון בנהיגה שכזו לשאר משתמשי הדרך. במשטרה ציינו כי- "עבירת מהירות חריגה שכזאת מסכנת את הנהג ויושבי הרכב, מחד, ואת שאר עוברי הדרך מאידך. למהירות מופרזת השפעה ניכרת על חומרת התאונה כשתתרחש- פציעה קלה או לצערנו מוות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך