בעקבות פניית אשדוד אונליין: החוב של אם חד הורית לחברת החשמל הוקפא

המדובר באם חד הורית לשלושה ילדים. זהותה נגנבה לדבריה על ידי עסק באור יהודה והיא אינה מכירה את האדם שעשה זאת. היא הגישה תלונה במשטרה ופנתה מספר פעמים לחברת החשמל. עתה כשהיא כבר מעל 5 חודשים רודפת אחריהם החליטה לפרסם פוסט קשה: "למה חברת החשמל מנסה לגנוב ממני, אזרחית פשוטה שרק רוצה לדאוג לשלושת ילדיה?". חברת החשמל בתגובה לאשדוד אונליין: "הנושא בבדיקה".
עובדי חברת חשמל

פניית אשדוד אונליין לחברת החשמל, הביאה להקפאת חובה של תושבת העיר אם חד הורית שהתבקשה לשלם מיידת חוב של כ-17 אלף שקלים.

כזכור אם חד הורית לשלושה ילדים מאשדוד התבקשה לשלם לחברת החשמל סכום לא הגיוני של מעל שישה עשר אלף שקלים. למעשה היא נדרשת לשלם 16,776.85 שקלים. העניין האו שהחוב אינו שלה, מאחר ומישהו בעסק באור יהודה, אותו היא לא מכירה כלל, גנב את זהותה. למרות פניותיה החזורות והנשנות זה 5 חודשים לחברת החשמל ולמשטרה, כולל הגשת תלונה, החשמל בבית כבר נותק פעם והיא נדרשת לשלם את החוב שאינו קשור אליה כלל, מיד.

הסכום הבלתי הגיוני.

היא פרסמה פוסט קשה בעניין:

"זהו יותר לא אשתוק! חברת החשמל מנסה לגנוב ממני כסף – מאמא חד הורית !! למה חברת החשמל מנסה לגנוב ממני, אזרחית פשוטה שרק רוצה לדאוג לשלושת ילדיה. כבר מעל חודש שהם מתעללים בי !!! בתאריך ה- 2.7.2018 נגש אדם שאינני מכירה ! לחברת החשמל בתל אביב עם חוזה שכירות מזויף והעביר על שמי חשבון חשמל של בית עסק באור יהודה .מכיוון שלא נכחתי באותו מעמד ציפיתי שבחברת חשמל יפנו אליי לקבלת אישור או וידוי שאני מאשרת בכלל כזה דבר , אך מסתבר שבמדינה שלנו קל מאוד להיות נוכל.
החשבון שם הגיעה ל- 17 אלף. כשהתגלה לי הדבר מיד פניתי לחברת החשמל ואמרתי שאיני מכירה את אותו אדם ושאין לי כל קשר לאותו בית עסק !!!!  הייתי גם במשטרה והגשתי תלונה. בחברת חשמל יודעים שהחוזה מזוייף מכיוון שבעל הנכס (החנות) הציג להם את החוזה המקורי שם אינני מופיע כלל וכלל. ז"א יש להם שני חוזים אחד אמיתי ואחד מזוייף.  ובכל זאת נתקו לי את החשמל בבית , במשטרה אומרים לי תתבעי אותם. חיברו לי את החשמל אבל דורשים ממני שאשלם בכל זאת את החוב הזה ואף גבו ממני כסף על דמי הניתוק והחיבור. נכון לרגע זה אף נציג לא הועיל בטובו לחזור אליי וכבר מעל חודש שאני רודפת אחריהם ואני שואלת איפה החוק במדינת ישראל ?!?!?!?!"

תגובת חברת החשמל: "מבירור ראשוני נראה שמדובר בהונאה לכאורה כאשר חוזה חשמל באתר צרכנות שאינו בית הלקוחה הוקם על שמה שלא על ידי הלקוחה. צריכת החשמל שנוצרה בחוזה שהוקם לא שולמה וכך נוצר החוב. עם פניית הלקוחה הועבר הנושא לבדיקה ובירור.הלקוחה חוברה לחשמל, ללא חיוב בגין הניתוק והחיבור, החוב הוקפא עד לתום הבירור.אנו מצרים על חוסר הנוחות אשר נגרם ללקוחה בשל המקרה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך