בראשון, מכבי אשדוד מחפשת ניצחון בית ראשון מול הרצליה

מכבי אשדוד רוצה כבר לנצח בבית, וביום ראשון היא תרצה לעשות את זה מול בני "רב-בריח" הרצליה. הרצליה מצידה עם ג'רל בנימון בהופעת בכורה, תנסה לקטוע רצף של שישה הפסדי ליגה למכבי אשדוד/באר טוביה בחוץ (20:10, הקרייה, SPORT5). ג'וש קרטר יישאר עדיין מחוץ לסגל אשדוד.
בראשון, מכבי אשדוד מחפשת ניצחון בית ראשון מול הרצליה
רוצים לראות ניצחון בייתי. אוהדי מכבי אשדוד/באר טוביה.

שתי קבוצות תחתית לחוצות ייפגשו ביום ראשון בהיכל הקריה, כאשר מכבי אשדוד/באר טוביה תחפש ניצחון בית ראשון העונה מול בני "רב-בריח" הרצליה, שרוצה לפתוח פער מהקו האדום (20:10, שידור משולב בערוץ SPORT5, שופטים: ספי שמש, פיני רימון, ניר מאירסון). ג'רל בנימון החליף את הילטון ארמסטרונג בשורות האורחים ויערוך הופעת בכורה, בעוד ג'וש קרטר, הרכש החדש של אשדוד, יישאר מחוץ לסגל למשחק.

במחזור שעבר הציגה מכבי אשדוד את אחד ממשחקיה הטובים ביותר לאחרונה, אבל ספגה הפסד חוץ 88:84 למוליכה הפועל "יונט" חולון וירדה למקום האחרון. "הדולפינים" התאוששו מפתיחה לא טובה עם ריצת 0:20 מדהימה, אך לא מצאו פתרונות לקורי וולדן בדקות הסיום. לנדון מילבורן הצטיין עם 27 נקודות, מארק טולפסן הוסיף 18 ופול סטול 17 ו-7 אסיסטים. מכבי אשדוד עומדת על רצף של שישה ניצחונות על בני הרצליה מאז תחילת 2017, בהפרש מצטבר של 59 נקודות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך