טרגדיה בחצר בניין באשדוד

נמצא בחצר בניין בעיר, כשעל גופו העליון סימני חבלה. פראמדיקית מד"א מרין אטיאס סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה בחצר הבניין כשהוא סובל מחבלה מדממת בפלג גופו העליון".
מגן דוד

גופת גבר התגלתה בשבת,  ללא רוח חיים בבניין בעיר.מהמשטרה נמסר כי: גבר בשנות ה-60 לחייו נמצא ללא רוח חיים באשדוד, מבדיקה ראשונית בזירה לא עלה חשד לפלילי. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, הגופה נשלחה למכון לרפואה משפטית".

בשעה 14:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר שנמצא מחוסר הכרה בחצר בניין מגורים באשדוד. פראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 60 מחוסר הכרה עם סימני חבלה בפלג גופו העליון וקבעו את מותו.

פראמדיקית מד"א מרין אטיאס סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה בחצר הבניין כשהוא סובל מחבלה מדממת בפלג גופו העליון. ביצענו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך