חלון יש נקודות אין

חלון העברות כבר כאן. מ.ס אשדוד רוצה לשנות את פני הקבוצה בתוקפה הזו. עד אז היא צריכה לאסוף נקודות. בשבת היא חזרה עם הפסד 1:0 מנתניה. התקווה שהקבוצה תראה אחרת עד תום חלון העברות וגם הנקודות יגיעו.
חלון יש נקודות אין
חיפש נקודות. נעים

חלון העברות כבר כאן. מ.ס אשדוד כבר חושבת על החיזוק. אבל עד שזה יקרה היא צריכה לצבור נקודות. בשבת היא יצאה לנתניה עם תקווה גדולה לחזור עם נקודה. זה נגמר ב-0:1 לנתניה.

בדקה ה-7 התקפה מהספרים לנתניה. עלי מוחמד שלח כדור בין הגנת מ.ס אשדוד לויקי כחלון, שהוציא לגיא מלמד והאחרון הגיע לא טוב לכדור שיכול היה להיגמר בשער מהיר לטובת נתניה. נתניה שוב הגיעה למצב ליד השער בדקה -29, בציראיי הגיע מול ג'ראפי והאחרון מנע בגופו עוד שער בטוח לנתניה. אשדוד לא הגיעה לשער.

מ.ס אשדוד הגיעה למצב ממשי בדקה ה-35, כשדן ביטון קיבל מסירה מיצחק אספה בחלק המגרש של נתניה ודהר איתו למרכז הרחבה. הכדור שלו היה קרוב לקורה. נתניה שהייתה קרובה יותר לשער, לחצה גם בהמשך, אבל למחצית הקבוצות ירדו מאופסות.

הקפטן בן זקן כדור למשקוף. (צילום: טל אקוקה)

אשדוד עלתה למחצית השנייה וכמעט כבשה. טום בן זקן בעט מרחוק ופגש את המשקוף, קרלו ברוצ'יץ' עט על הריבאונד אך החמיץ מצב  מקרוב ובעט מחוץ למסגרת. נתניה הגיבה בקה ה-59, כשקניקובסקי בעט לא מדויק לשער אשדוד.

אולי זה היה האות לבאות קניקובסקי קיבל את הכדור בצד שמאל ועל סף הרחבה שלח כדור שטוח לפינה השמאלית של ג'ראפי. ומשם לרשת 0:1 לנתניה.

מ.ס: ג'ראפי, בן זקן, ברוצי'ץ', אספה, עמית ביטון, סולומון (46, ברדע), לינגאנה, גדי קינדה, דן ביטון, אלקרנאווי (דוד, 76), דודו ביטון (אווסו, 39).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך