יובל נעים: "נקווה לחזור מנתניה עם תוצאה טובה"

מאמן מועדון ספורט אשדוד התייחס למשחק החוץ בשבת (16.00, נתניה) מול מכבי נתניה. יעקובוביץ', רייכרט והבראן פצועים. אספה צפוי לפתוח.
נעים מתראיין
סיים מוקדם מהמתוכנן. נעים

קבוצת מועדון ספורט אשדוד, תצא למשחק חוץ קשה מול מכבי נתניה (שבת, 16.00), כשהמטרה לחזור לפחות עם נקודה. יובל נעים מאמן הקבוצה התייחס למשחק בשבת.

יובל, מאז קרית-שמונה, אז ניצחת זה כבר  6 משחקים בלי ניצחון:

"אנחנו לא מסתכלים על זה בצורה כזו. מסתכלים כל משחק לגופו. זה משחק מאוד קשה מול נתניה בחוץ. אבל מבחינתנו כל משחק הוא קשה, נבוא נעשה את המקסימום ונקווה לחזור עם תוצאה טובה".

אחרי שנתניה הפסידו למכבי ת"א 4:1, אתה חושב שזה יגרום להם למוטיבציית יתר מולכם?

"ההגרלה שלנו השנה היא שאנחנו משחקים אחרי מכבי ת"א. בדרך כלל כל מי שמשחקת מול מכבי ת"א בדרך כלל מפסידה ואז באה נגדנו. אין קשר בין משחק למשחק, אבל לברור שנתניה תרצה להוכיח שזה היה הפסד מקרי. אנחנו מצידנו כמו שאמרתי נרצה לחזור עם תוצאה טובה"

נעים התייחס לחלון העברות, שנפתח בשלישי: "המטרה הייתה להגיע בינואר להיות קרובים לשאר הקבוצות ובמטרה הזו הצלחנו. אנחנו רוצים להתחזק בקטע ההגנתי וההתקפי ונקווה שבמשחק הבא יהיו פה לפחות עוד שני שחקנים.

בעניין המקצועי הרי שיובל יעקובוביץ', בן רייכרט והרומן הבראן פצועים. דודו ביטון חוזר מהרחקה, אבל לא ברור אם יפתח בהרכב. נראה כי יצחק אספה שחזר במשחק האחרון להרכב, יפתח בהרכב.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך