מי ראה? מי שמע?

לפני כשנה נפגעה ח' בתאונה קשה עם רכבה מאוטובוס. היא נותחה פעמיים ובשיקום עד היום, לדברי ח' האוטובוס נכנס לצומת באור אדום, עתה היא מחפשת אנשים שהיו עדים לתאונה בכדי שיספרו בדיוק מה אירע - למי שראה ניתן לחייג לח': 052-2589178
מי ראה? מי שמע?

לפני כשנה פורסמה ידיעה שגרתית באתר החדשות המוביל "אשדוד אונליין" על תאונה: "מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף לכיש הוזעקו לרחוב בני ברית/הפלמ"ח באשדוד בעקבות דיווח על תאונת דרכים. חובשים של איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעת אחת במצב קל עד בנוני בזירת תאונה בין אוטובוס ורכב פרטי, נסיבות התאונה בבדיקה".

אבל מאחורי הידיעה מסתתר לו סיפורה של ח', בת ה-39, שמאז ועד היום עדיין נושאת את "הצלקות" של התאונה. לא רק הפיזיות. הכל החל ביום שישי, ה-2.2.18, אז נסעה ח' ברחוב בני ברית לכיוון צפון ברכב שלה מסוג סיאט איביזה שחורה. כשהגיעה לצומת שדרות הפלמ"ח/רחוב בני ברית באזור ג', היא עברה לדבריה באור ירוק ואוטובוס של חברה פרטית בצבע כתום נכנס לצומת, כפי שהיא מספרת, באור אדום. ח' מתארת את מה שקרה ברגעים המפחידים כאילו היא חווה אותם עתה: "נסעתי וראיתי לפתע אוטובוס נכנס לתוך הצומת, סובבתי את ההגה כמה שניתן שמאלה כדי שלא להגיע למפגש חזיתי איתו, כי זה היה ברור מה יקרה אם זה יתרחש ופגעתי בחלקו האחורי של האוטובוס".

הרכב של ח' התרסק לגמרי, מה שנקרא "טואטל-לוס". אבל זה היה החלק הפחות קשה מבחינתה. ח' ריסקה את הכתף ואת כף היד, היא נפגעה מה שנקרא בשפה הרפואית בצורה קלה עד בינונית והובלה לבית החולים אסותא אשדוד, שם הייתה מאושפזת חמישה ימים. ההגדרה הייתה אולי קל עד בינוני, אבל ח' עברה במהלך חמשת הימים האלה, בהם הייתה באשפוז, שני ניתוחים, אחד בכף היד שלה והשני בכתף. ח' עדיין בשיקום שנה מאז התאונה והיא תאלץ להיות בשיקום לפחות עוד שנה, אולי אפילו יותר. בנוסף, עתה אמורים לקבוע לה אחוזי נכות לצמיתות, ללמד עד כמה הייתה חומרת התאונה והפגיעה.

ח' מחפשת עדים לתאונה. חשוב לה להראות בדיוק מה שקרה. ח': "מי שראה את התאונה ידע בדיוק במה מדובר. יש פרטים מוכמנים שרק מי שהיה במקום וראה במקום ידע. אני לא זוכרת בדיוק מי שהיה שם. אין לי דרך להגיע. אני מקווה שמי שראה את התאונה יבואו לספר". למי שראה ומוכן למסור פרטים נא ליצור קשר עם ח': 052-2589178.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך