אייזיק רוזפלט עלול להפסיק לשחק כדורסל בגלל חשש לבעיה בכליות

קפטן מכבי אשדוד, שאושפז ליומיים לפני כשבוע, יעבור בדיקות חשובות בשבוע הבא ואז ידעו בדיוק מה מצבו והאם יכול להמשיך לשחק. רוזפלט: "בכל מקרה אשמע דעה נוספת".

אייזיק רוזפלט, קפטן מכבי אשדוד/באר טוביה, מחכה בשבוע הבא לבדיקה חשובה שלאחריה ידע האם הוא יכול לשחק העונה או בכלל. רוזפלט שאושפז ליומיים לפני כשבוע, יעבור בדיקה שתבדוק את תפקודי הכליות שלו.

השחקן עצמו סיפר "לאשדוד אונליין", כי הוא לוקח כדורים זה שנתיים נגד לחץ דם והחשש של הרופאים הוא שאולי אחד הכדורים הוא שפגע בתפקוד הכליות. לכן הכדור הופסק בהוראת הרופאים והבדיקה נועדה לדעת מה המצב לאחר הפסקת הכדור.

רוזפלט כבר לא משחק מעל לשבועיים עם מכבי אשדוד בגלל שאינו מרגיש טוב לדבריו ואפילו אושפז כאמור, בבית החולים קפלן, כשבוא טוען ללחץ בחזה. הוא מתייעץ עם רופאו בארה"ב בכל דבר והוא זה שייעץ לו לא להתאמן, עד שהבדיקות יראו שהוא כשיר. רוזפלט: "אני מקווה שהכל בסדר. אדע בשבוע הבא. אבל בכל מקרה אם התוצאות לא יהיו טובות מבחינתי, אתייעץ עם עוד רופא ואשמח דעה נוספת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך