משרד התחבורה: מהיום חובה על רוכבי אופניים חשמליים לחבוש קסדה

החוק החדש מחייב את כל רוכבי האופניים החשמליים לחבוש קסדה בכל כביש. הקנס בגין אי חבישת קסדה עומד על 250 שקל, אך בקרוב צפוי לגדול ל-1,000 שקל
משרד התחבורה: מהיום חובה על רוכבי אופניים חשמליים לחבוש קסדה
קסדה שווה ביטחון וכסף.
משרד התחבורה הודיע כי החל מעתה חלה חובה על רוכבי האופניים החשמליים, לחבוש קסדה בעת רכיבה, בכל גיל ובכל הכבישים. זאת, במסגרת תכנית לאומית שיזם שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, שנועדה להגביר את בטיחותם של רוכבי האופניים החשמליים.
כתבות נוספות בנושא:
החוק החדש שאושר לפני מספר ימים בכנסת, מחייב את כל רוכבי האופניים החשמליים לחבוש קסדה בעת הרכיבה, בכבישים עירוניים ובינעירוניים, כאשר הקנס בגין אי חבישת קסדה בעת הרכיבה עומד כיום על 250 שקל, ובקרוב הוא צפוי לגדול ל-1,000 שקל.

על פי הערכות משרד התחבורה, ישנם כיום יותר מ-200 אלף אופניים חשמליים בישראל. השר כץ ציין כי הביקוש ההולך וגדל לאופניים חשמליים בישראל, הגביר את הצורך בשמירה על בטיחותם של הרוכבים.

נושא השימוש באופניים החשמליים הוסדר בתקנות עוד בשנת 2014. על פי התקנות כיום, ניתן לרכב על אופניים חשמליים בעלי הספק מירבי של 250 וואט, שמהירות נסיעתם אינה עולה על 25 קמ"ש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך