תחבורה פרטית בקרוב בשבת באשדוד?

בסוף החודש תערך באשדוד, הפגישה הראשונה של "חברת "שבוס אשדוד", שמפעילה תחבורה ציבורית בשבת מספר ערים, יש גם חברי מועצה שנותנים גיבוי לעניין, גם אם לא מדובר בתחבורה ציבורית בחסות העירייה. חבר המועצה אלי נכט: "לאורך כל הקמפיין אמרתי והבטחתי שפתיחת עסקים בשבת, תחבורה בשבת, תרבות בשבת אלה 3 דברים שחייבים להיות שוויוניים כלפי כלל האזרחים". יו"ר ש"ס אבי אמסלם: "לא תהיה תחבורה בשבת". הסיפור נחשף בתוכנית 'בוקר טוב אשדוד' של שי מלול, 'ברדיו אשדוד אונליין לייב'.
תחבורה פרטית בקרוב בשבת באשדוד?

האם אנחנו לקראת הפעלת אוטובוסים בשבת בעיר? חברת "שבוס אשדוד", הודיעה כי בסוף החודש תערך אסיפה ראשונה של העמותה שתקום ותפעיל בצוותא איתה את האוטובוסים בשבת. חשוב לציין כי לא מדובר בתחבורה ציבורית או עם קשר כלשהו לעיריית אשדוד. הסיפור נחשף בתוכנית 'בוקר טוב אשדוד' של שי מלול, 'ברדיו אשדוד אונליין לייב'.

את היוזמה האזרחית עושה הפעיל הציבורי אלכס פנוב, שמקבל גיבוי מאלי נכט חבר המועצה. גם חבר המועצה שמעון כצנלסון תומך ביוזמה.

תומך. נכט

אלי נכט שפעל עוד לפני היבחרו למועצה בעד אוטבוסים בשבת אמר: "לאורך כל הקמפיין אמרתי והבטחתי שפתיחת עסקים בשבת, תחבורה בשבת, תרבות בשבת אלה 3 דברים שחייבים להיות שוויוניים כלפי כלל האזרחים. הבנתי, שהובלת היוזמה על ידי עשויה להוביל להתלקחות קואליציונית נוספת ולכן מי שפעל בעניין היו פעילים אזרחיים ולא פוליטיקאים. מכיוון שמה שחשוב לי זו המטרה ולא הקרדיט לעניין, עשיתי חצי צעד לאחור, ואמרתי שאתן ליוזמה האזרחית הזו את כל הרוח הגבית ואת כל התמיכה האפשרית. יתרה מכך, הצעתי שכל חברי המועצה שתומכים בעניין, יתגבשו סביב היוזמה הזו מבחוץ כתומכים".

מתנגד. אמסלם עם אריה דרעי.

כצנלסון מבחינתו אמר כי הוא בעד תחבורה שבעה ימים בשבוע. כך או כך, לאחר הפגישה הראשונה בסוף החודש יתבהרו דברים ונדע אם ומתי יסעו אוטובוסים בשבת.

יו"ר ש"ס  אבי אמסלם, הגיב לדברים והיה חד משמעי: "לא יקום ולא יקרה. סטטוס קוו הוא שמירה על מצב קיים לא תהיה תחבורה בשבת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך