אשדודי מוכר מועמד להצטרף למפלגת 'הימין החדש' של בנט ושקד

בקרוב מאוד יתכן ייצוג נוסף לעיר אשדוד בכנסת ישראל, לאחר שמפלגת הימין החדש של שקד ובנט מעוניינת לצרף את עו"ד אופיר טובול מקים תנועת תור הזהב

במפלגת "הימין החדש" בוחנים שמות של פעילים חברתיים: אופיר טובול, ללי דרעי ואבי שושן. כך פרסם הכתב הפוליטי של 'ישראל היום'-יהודה שלזינגר. השרים נפתלי בנט ואיילת שקד מנסים לגייס למפלגתם דווקא פעיל חברתי מזרחי.

במפלגה בוחנים שלושה שמות מרכזיים: עו"ד אופיר טובול, אבי שושן וללי דרעי. שלושתם מזוהים עם הפריפריה ועם מאבקים הקשורים למזרחיות, מסורתית ועדתיות.

השם הבולט ברשימה הוא עו"ד אופיר טובול נולד וגדל באשדוד והוא פעיל פוליטי ומייסד תנועה הנקראת "תור הזהב" שעוסקת בציונות המזרחית וביהדות המסורתית. "מאז שהוכרזו הבחירות קיבלתי כמה פניות", אמר טובול, "והדבר שעומד לנגד עיני הוא קידום הנושאים שנמצאים בליבת הפעילות שלי בשנים האחרונות – מסורתיות, פריפריה וחיבור בין המגזרים. אם אמצא מקום שיעזור לי לקדם את הנושאים האלה ביתר שאת, אהיה שם".

צילום תמונה ראשית: מתוך דף הפייסבוק של נפתלי בנט.
צילום תמונה אופיר טובול: מתוך עמוד הפייסבוק שלו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך