"הפסיקו את הזרמת השפכים המזהמת את נחל לכיש"

עיריית אשדוד הודיעה במכתב למועצת באר טוביה: "הפסיקו לאלתר את הזרמת השפכים הבלתי חוקית הפוגעת ומזהמת את נחל לכיש". במכתב מאשימה עיריית אשדוד את באר טוביה כי מאגר תימורים שבאחריותה מזרים מי קולחין לנחל האלה המתנקז לנחל לכיש. עיריית אשדוד מאיימת בהתראה לפני נקיטה בהליכים.
"הפסיקו את הזרמת השפכים המזהמת את נחל לכיש"
מזהמים אותו. נחל לכיש

עיריית אשדוד נגד מועצה מקומית באר טוביה. עיריית אשדוד הוציאה מכתב חמור בו היא מציבה אולטימטום לבאר טוביה, להפסיק לאלתר את זיהום נחל לכיש, על ידי הזרמת מי קולחין לנחל. על פי המכתב מאגר תימורים, שבאחריות מועצת באר טוביה מזרים מי קולחין שמזהים את נחל לכיש. אשדוד מאיימת בנקיטת הליכים.

להלן המכתב:

הנדון: זיהום חמור של נחל לכיש וחופי אשדוד – התראה לפני נקיטה בהליכים

מאגר תימורים מופעל על ידי ובאחריות המועצה האזורית באר טוביה ותאגיד המים "תמר". בין התאריכים 22.12.18-08.01.19, ובמועדים נוספים, זרמו כמויות גדולות ביותר של מי קולחין שניוניים ממאגר תימורים לנחל האלה המתנקז לנחל לכיש.
חמור מכך, גם בשעה בה נכתבות שורות אלו ממשיכה, באין מפריע, הזרמת הקולחין המזוהמים מהמאגר לעבר נחל לכיש.
הזרמת הקולחין גרמה וגורמת לזיהום חמור של נחל לכיש, לאחר שטוהר ושוקם על ידי עיריית אשדוד בהשקעה כספית אדירה. בנוסף גורם הדבר לזיהום של מי וחופי הים באשדוד. בפועל נכפה על תושבי העיר אשדוד לקלוט את שפכי מט"ש תימורים אשר "מושלכים" עליהם ממעלה הנחל. מיותר לציין כי הדבר גורם פגיעה סביבתית חמורה, מסכן את בריאות הציבור, הדגה בנחל, ויתר בעלי החיים בסביבתו.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך