משוכה קשה למכבי בן אשדוד בגביע. גוט הוחתמה

מכבי בן בנות אשדוד, היא מחזיקת הגביע. היא תפגוש את רמת חן בבית (19.00, הקריה), ביום חמישי, בשמינית הגמר. זו אותה רמת חן שניצחה אותה כבר פעמיים העונה. דניאל גוט, הוחתמה בקבוצה. אורי בן סימון: "חייבים להשאיר את הגביע באשדוד".
משוכה קשה למכבי בן אשדוד בגביע. גוט הוחתמה
רוצות להמשיך להחזיק בגביע.

מכבי בן בנות אשדוד אלופת המדינה ומחזיקת הגביע, תצטרך ביום חמישי לעבור משוכה קשה בשמינית גמר גביע המדינה. אשדוד תארח את מכבי רמתן חן, שניצחה אותה העונה כבר פעמיים, בבית ובחוץ. לאשדוד בבית (19.0, הקרייה) יש יתרון. והיא רוצה לשמור על הגביע.

אורי בן סימון מנהלה המקצועי של הקבוצה ומנכ"לה: "רמת חן עם ניצחון כפול עלינו מתחילת העונה. משחק אחד בבית שלנו לאחר חיזוק משמעותי בישראליות אצלנו חייבים להשאיר את הגביע באשדוד". בן סימון קורא לקהל של הקבוצה להגיע למשחק לעודד: "צריך את הקהל שלנו שיצא מהבית ויחמם את המגרש".

אשדוד התחזקה בדניאל גוט, שהיא גם הבת של עוזר מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה, דניאל גוט. היא שיחקה במכללה בקנדה ובעבר גם בהפועל פ"ת ובגליל עליון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך