מתנה חייבת להיות מקורית? לא כשהיא מיועדת ליולדת

קיבלתם SMS מבן זוגה של מכרה שלכם כי היא ילדה בשעה טובה? ברכות חמות! רגע לפני שתגיעו אליה אל בית היולדות או לביקור בבית, חשוב גם שאתם תצטיידו במתנה מפנקת. אז איפה קונים מתנה, כמה כסף משקיעים בה ולמה היא לא צריכה להיות מקורית?
מתנה ליולדת

חיפוש אחר מתנה מקורית לגמרי מיותר!

מובן כי אתם רוצים להעניק מתנה יפה ומושקעת, אך כל עוד אתם מעניקים את המתנה לקרובה אליכם שילדה, אתם לא צריכים להשקיע מאמצים במחשבה על מתנה מקורית. אותן מתנות המיועדות ליולדת, למעשה מיועדות לתינוק, כך שהדגש צריך להיות על מתנה שניתן להשתמש בה כבר עם פתיחתה. בזבוז זמן על רעיונות, חידושים ומתנות מפתיעות יוביל אתכם בסופו של דבר אל אותה הנקודה – המתנה ליולדת צריכה להיות פשוטה ומדוייקת.

כהורים, מה אתם הייתם רוצים לקבל?

ובכל זאת, ישנן לא מעט מתנות שניתן להעניק לתינוק: משחקים, קישוטים לעגלה, תכשירי טיפוח שונים, פריטי טקסטיל וכן הלאה. אז מה בכל זאת מעניקים? אם אתם כבר הורים בעצמכם, תוכלו לשאול את עצמכם פשוט מה אתם הייתם שמחים לקבל. לצד מתנות שיכולות להתחבב על אחרים ועל אחרים מעט פחות, ישנן מתנות שהן קונצנזוס. כך לדוגמא:

  • בגדי גוף
  • גרביים
  • מגבות
  • בקבוקים
  • מוצצים

כל אחת מהמתנות האלו יכולה לשמח את היולדת, פשוט מאחר ומדובר על מתנה שימושית שתמיד יש בה צורך. ובאשר לצבעים? תוכלו לבחור פריטים בצבע הלבן הנייטרלי, אך במידה ואתם יודעים מהו מין הילוד, תוכלו לבחור בפריטים בצבע תכלת או ורוד.

כמה כסף צריך להשקיע במתנה שכזו?

התשובה לשאלה תלוייה בעיקר בכם. בכדי לקבוע תקציב מתאים למתנה, תוכלו לשקול מספר פרמטרים:

  • עד כמה אתם קרובים אל היולדת?
  • האם זו המתנה היחידה שאתם עתידים להעניק לה?
  • האם אתם צפויים להיות מוזמנים גם לאירוע הברית?
  • האם המתנה ניתנת בשמכם או בשם כמה אנשים?

שאלות אלו אמורות למקד אתכם ולאפשר לכם לקבוע תקציב הוגן, מכובד וגם כזה שלא יקרע לכם את הכיס. המתנות ליולדת מתחילות בעשרות שקלים ויכולות להגיע גם למאות – הכל תלוי גודל מארז המתנה הנבחר על ידכם.

אז איפה קונים מתנה ליולדת?

מתנות ליולדת ניתן לקנות גם באינטרנט! תושבי אשדוד לא צריכים לנסוע למקומות רחוקים בכדי ליהנות מהזכות להעניק מתנה נפלאה. כל המתנות זמינות באתרי אינטרנט של חנויות המציעות שלל פריטים המיועדים לתינוק וליולדת. חפשו את המתנה החביבה עליכם, שלמו בקופה הווירטואלית ושלחו את המתנה אל היולדת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך