החלוץ סייבו קויטה, מהליגה הצרפתית הגיע למבחנים במ.ס אשדוד

חלן העברות נפתח היום, שלישי והחלוץ הצרפתי, בן ה-24, שמשחק בליגה הראשונה בצרפת בקבוצת ספורט אמיין, הגיע להבחן. איסומאילה לינגאנה, יוכל לעבור עתה באופן חופשי לקבוצה. בקבוצה מקווים לראות את שובל גוזלן.

חלון העברות נפתח היום בליגת העל בכדורגל. במ.ס אשדוד רוצים לצרף מספר שחקנים, אבל כמובן שמחכים שם להתפתחויות בקבוצות האחרות.

שחקן אחד כבר הגיע ואחד כבר עובר. מי שהגיע למבחנים הוא החלוץ הצרפתי סייבו קויטה. השחקן, 24, 1.81 מ', משחק בקבוצת מועדון ספורט אמיין. אם ירשים יצורף, אבל זה עוד מוקדם כי מדובר באימון ראשון בלבד. מי שכבר יכול לעבור וכנראה יישחק מול מכבי נתניה הוא איסומאילה לינגאנה, שכבר סיכם את תנאיו, אבל לא יכול היה לעבור בגלל התעקשות של קבוצתו בטורקיה.

באשדוד רוצים גם שחקנים ישראלים. אחד השחקנים שמאוד היו רוצים לראות בקבוצה הוא החלוץ שובל גוזלן, ממכבי נתניה, שנגדה תשחק אשדוד השבוע. שחקנים אחרים עלו במספר קבוצות אחרות, המדובר בערן לוי,מתן אוחיון, מתן חוזז (שפרסומים טוענים כי יעבור להפועל חיפה), טל כחילה ועוד. באשדוד מבינים שכל קבוצה תרצה לצרפם ולכן לא יגיעו שחקנים בכל מחיר.

טום בן זקן, קפטן הקבוצה אשר נפצע במשחק מול רעננה ונאלץ לנטוש את המשחק, סובל מחבלה, הוא יכול כבר להתאמן וצפוי לשחק מול מכבי נתניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך